Sana hade nästan kunnat promenera in med bollen, men det är inte lätt, ung och oerfaren. Vilken drömdebut det hade blivit. Än har han chansen att få det.
Helt jävla otroligt, att kalla det en grym vändning vore nog årets understatment. Hatten av o grattis Sverige, även ett litet tack till Tyskland som slutade spela och var lika dåliga i 2:a som Sverige var i 1:a :-)
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
70 Rodrigues:
Sana hade nästan kunnat promenera in med bollen, men det är inte lätt, ung och oerfaren. Vilken drömdebut det hade blivit. Än har han chansen att få det.