Fotboll

Grupper · 17583 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 1569565

Sv: Champions League

sylf: Det är ju det som är grejen - har inte en aning! Fick inte någon förklaring, bara en avstängning som sträcker sig över hela slutspelet (kul!!!!). Det jag KAN tänka mig är när jag röt till mot den där nya killen som älskar att starta nya trådstarter med varje inlägg han gör. Sagt till honom förr utan resultat. Men några "upprepade personangrepp", som det stod som enda notering, har jag knappast gjort. Sjukt löjligt detta.

Tror minsann att dessa nya moderatorer fått någon slags hybris över sina nya uppgifter.


Svarskommentarer

Sv: Champions League
Steenm: Sjukt, så där e det alltid när nån ny klampar in och ska bestämma!

Sv: Fotbolls VM 2026
mattias - 74:

Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sidan sköts av: Forumledarna