Jo jag sätter ordet inom snuffar för 15000 är f-n inget straff utan ett skämt.
Nu skall dom ju kompensera de 10000 som betalat in sig så det blir ju lite mer men ändå...
En handfull matcher utan (hemma)publik och dess intäkter känns mer rimligt. Och då skulle klubbarna tvingas agera mot rötäggen för att inte själv sätta sig på pottan rent ekonomsikt.
Hoppas även att Mjällbys tillkommande kostnader för den extra matchen debiteras DIF.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Jo jag sätter ordet inom snuffar för 15000 är f-n inget straff utan ett skämt.
Nu skall dom ju kompensera de 10000 som betalat in sig så det blir ju lite mer men ändå...
En handfull matcher utan (hemma)publik och dess intäkter känns mer rimligt. Och då skulle klubbarna tvingas agera mot rötäggen för att inte själv sätta sig på pottan rent ekonomsikt.
Hoppas även att Mjällbys tillkommande kostnader för den extra matchen debiteras DIF.