Everton torskar sin 3e raka match i PL trots en 2 - 0 ledning frågan är om inte det klassiska laget åker ur denna säsongen, såg dom live förra helgen mot Tottenham och det var sannerligen ingen bra insats och trots att jag håller på Liverpool så hoppas jag de klarar sig kvar men det ser inte alls bra ut
Stackars Sean Dyche som har ett gäng korpen spelare att jobba med.
Pickford undantaget
Har man Ashley Young som startspelare i PL 2024 är det verkligen illa
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer