Fotboll

Grupper · 17387 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 3033890

Sv: Premier League
ante08:

West Ham ramlar ner i Championship efter 14 säsonger i Premier League

" För West Ham innebär det att man för första gången sedan 2012 kommer spela i Championship nästa säsong.

– Det gör ont, en hemsk plats att vara på inom fotbollen. Nedflyttning för en klubb som denna, det gör ont. Vi gjorde tillräckligt i dag men under hela säsongen har vi inte gjort det, säger Jarrod Bowen till Sky."

Svarskommentarer

Sv: Premier League
mattias - 74: Vissa spelare är det inte det minsta synd om. Det är precis tvärtom. Karriären som aldrig blev något av. Om Sterling känner sig "bortglömd", bra revansch att supa ner sig och köra bil då idiot!

Sv: Premier League
mattias - 74: Det hade varit roligare med Tottenham.

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby:

Jag tror till skillnad från dig att Sverige inte kommer bland de 2 främsta i gruppen, tror japanernas snabbhet blir svårt för Sverige.

Nederländerna
Japan

Sverige
Tunsien

Kanske man kan gå vidare som en av de bästa treorna

Bara realist
Sidan sköts av: Forumledarna