Fotboll

Grupper · 17394 inlägg · 45 ämnen

Inlägg: 3035022

Sv: Premier League
mattias - 74: Vissa spelare är det inte det minsta synd om. Det är precis tvärtom. Karriären som aldrig blev något av. Om Sterling känner sig "bortglömd", bra revansch att supa ner sig och köra bil då idiot!

Sv: Fotbolls VM 2026
Rip Kirby: Jag kanske börjar bli gammal, men fan vad trött jag är på kommentatorer som vrålar som grottmänniskor så fort bollen närmar sig mål.
Sidan sköts av: Forumledarna