Med risk att få äta upp det här ikväll vid Norsk seger! Lite sjukt ändå att Norge vilar tio spelare mot Frankrike ikväll. Livrädda för att möta Sverige? Inte så att jag tror att Elfenbenskusten är en lätt match heller för Norge i Sextondelsfinal. Det är ett väldigt bra lag det med. Då får de Brasilien och England därefter medan om de slår ut Sverige får Tyskland och därefter Nederländerna. Sverige är ju dessutom sämre än Elfenbenskusten eller?
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer