Sen borde vi ju haft med Emil Forsberg också, han skulla dominera på vårt mittfält. Även Roony Bardghji för att se och lära och finnas som en infoppare. Tur att vi faktiskt vet bäst.
Ja, det var ett uselt kval, men vi var ändå värda den väg vi gick till VM på sportsliga grunder. Det beror på segern i Nations League-gruppen 2024 som gjorde att vi förtjänade playoffmatcherna och de chanserna tog vi ju ... | Läs mer
Sen borde vi ju haft med Emil Forsberg också, han skulla dominera på vårt mittfält.
Även Roony Bardghji för att se och lära och finnas som en infoppare.
Tur att vi faktiskt vet bäst.