Friidrott

257 inlägg · 16 ämnen

Fridrotts EM !!!!

« · 735251 Till forumet


Sv: Fridrotts EM !!!!
Chippen: Nu fattar jag inte... Många utav idrottarna gör bra resultat i individuella tävliungar, men en mångkampare ska vara jämn...
Jag tror nog att du får se det som att Carro är en extrem talang som skulle ha pressat jackie i OS 88 om hon varit med..

Det är en extrem prestation att genomföra en mångkamp, att hon sedan gråter när hon vunnit är inte såå konstikt...
Det är 30000 människor som bara tokhyllar henne.
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
willysson: Äsch, vad fan...känns rätt löjligt på något sätt. 800 meters loppet hade hon kunnat krypa i mål på och vinna gulkd iaf. Vart är alla konkurrenter, för så bra kan hon inte vara. Måste vara alla andra som har en så dålig nivå.
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Chippen: Ehhh inte behöva arbeta för???
Kan nog tänka mig att hon är rätt körd efter två dagars tävlande...
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Jag tycker fan synd om Jimmy Nordin. Hur fan kan en så pass stor kille bli full på två(!!!!) 6:or vodka???

Fast är det en fylleskandal vette fan...tragiskt iaf...att vara ute och supa i landslagsdräkten, brist på respekt anser jag.

Och Klüft? Vilken tragisk människa. Hur kan hon gråta över ett guld som hon inte ens behövde arbeta för?
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
mattias - 74:
En insatts som är långt under det hon kan prestera när hon är i toppform. Hon vinner med flera hundra poäng och säger gång efter gång att hon känner sej seg att inget riktigt stämmer, att hon inte känner hur benen splitter av energi. Tänk när hon träffar helt rätt i allt, vilken underbar serie det kan bli då. Kanske t.o.m. bättre än i Paris -03

Carolina grät under prisceremonin. Vilken press det har varit på den tjejen, gött att hon pallar det gång efter gång!
GRATTIS!
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Dream Team:

Första guldet bärgat.

GRATTIS CARRO!
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Db_04: hehe, jag undrar över vad som är så farligt i att sälja dildos på nätet??? Även om man ska vara en förebild?
Go Jimmy go
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Dream Team:

Jag reagerade bara på ordet " fylleslag " 2 sexor vodka är väl vad en anann dricker ute, jag vill inte kalla det fylleslag men men AB har ju sina ideer =)
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
mattias - 74: Om det råder en strikt nolltolerans mot allt vad som heter alkohol inom förbundet så är nog 2 sexor tillräckligt mycket för att göra bort sig. Nu hade man ju försökt hindra Nordin från att ta sig ut på stan, men då det inte hade gått att hindra honom så hade man bara att välja på att tillkalla polis, tydligen.
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Db_04:

fylleslag efter 2 sexor vodka ??
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Sannes:
Du får hejja fram killarna till höga placeringar! Tänker då i första hand på Stefan och Linus.
Vädret behöver du nog inte oroa dej för.
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Bissett19: lyckat :) han lär ha gjort sitt i landslaget...han får koncentrera sig på att sälja sina dildos i stället...
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!

Idag har jag införskaffat mig en biljett till onsdagens eftermiddag/kvällspass, det skall bli jättekul. Hoppas bara att vädret blir hyfsat bra, är inte direkt någon höjdare att kolla om det regnar.

Och så var det ju bra att bägge höjdhopparna tog sig till final, hade ju varit lite trist att se finalen utan dom... :)
Dessutom tog sig ju Arvidsson och Dirshe sig till final, så även dom får jag se, sen att de inte har med medaljerna att göra är ju en annan femma. Men strongt att de är med i final iallafall.

Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Bissett19:

Smidigt ?? Nej inte dirket Håller med Ambroo, Jävla sopa! har han ingen som helst koll på vad han gör
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Jimmy "Kanon" Nordin prövade på hotellbaren,gick inte så bra greps i landslagsdräkt utanför atlethotellet.
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Db_04: Hört talas om fokus på uppgiften? Jag kan inte tänka mig att Barber är så mycket mer fokuserad på sina motståndare än vad Klüft och alla andra sjukampsdeltagare är. Vilken tur att du slipper Barber fr.o.m ikväll då.
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!

piff: ja gillar inte den där Barber alls....hon är så jäklas avis för att klüft är 10 gånger bättre än henne...

 Se bara runt tävlingarna , under tävlingarna.....alla andra 7kamps tjejerna hänger runt klüft samtidigt som Barber sitter och surar för sig själv ...

Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
piff: Visst är det så. Carro uttalade ju att den vassa konkurrensen i form av Barber tvingade fram det allra bästa ur henne. Vi ska givetvis inte vänta oss att hon vinner guld på havlfart, men en stor del av spänningen och den förmodade dramatiken försvinner nog tyvärr i.o.m detta.
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Dream Team:
Mycket, mycket synd i sånna fall.
Hade varit kul att se en ordentlig kamp Barber vs Klüft.
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!

Senaste nytt säger att Barber bryter sjukampen p.g.a skadeproblem.

Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Sannes:
Klüft och Barber stannade på samma höjd 1.89 och avståndet är fortfarande 36 poäng till fördel för fransyskan men i kväll efter kula och 200 m. lär Carro ha kommit ikapp och en bra bit förbi. Hejja hejja!

Synd att man måste skicka iväg löparna med engelska kommandon numera. Annars hade nog ännu fler utländska idrottare lärt sej 'omstart'. Skrattade som bara den när man fick se tillbakablickar från 95 igår; 'Klara, färdiga... omstart' på lite swinglish.

Kul för Erica Mårtensson att komma vidare till semi på nytt pers. i grenen 400 m. häck
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Dream Team:
Och hyfsat med folk är det också på Ullevi, är Klüft som drar en hel del antar jag. Men kul att det är folk, för ibland kan det vara riktigt folktomt på förmiddagspassen.
Jag får nog försöka att köpa mig en biljett till någon av dagarna, för var jag på plats när det var VM-95 så borde jag kunna ta mig iväg nu när det är EM.
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Bissett19: Nej, det kan nog kräva sin kvinna att bära ett favoritskap på hemmaplan. Men att Carro är mentalt stark det vet vi. En viss längdhoppstävling för några år sen talar väl för just det.. ;-)

Härligt att Carro har satt sig själv i förarsätet redan från start!
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!
Dream Team: Ja det var en skön start......men jag trodde hon skulle bryta ihop när hon vandrade in på arenan,hon såg märkbart tagen ut,men det är väl inte så konstigt med den press hon har på sej.
Hoppas att nervositeten släpper nu till höjdhoppet......
Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!

En smakstart för Klüft på 100 häck. "Bara" en 5:eplats, men på ett för henne nytt årsbästa med tiden 13.35, vilket kanske skvallrar en del om dagsformen. Dessutom sprang Barber på för henne medelmåttiga 13.11 vilket minskar försprånget redan från början.

Nästa gren är höjdhopp med start 11.15.

Kommentera

Sv: Fridrotts EM !!!!

Då var Friidrotts-EM halvt om halvt invigd, blir väl ytterligare en variant på Ullevi imorgon..hm, senare idag.
Och vad säger man dessa två timmars invigning, nja lite sådär lagom bra tycker jag. Känns väl svenskt att säga så. Hade kunnat varit både sämre och bättre.
Lite rolig var den där producenten som pratade innan sändningen började, han hade lite dålig koll på var han befann sig. Han yrade rätt länge om att vi var på Vasaplatsen.....
Hammarfall och Robert Kronberg var också en höjdare.

Kommentera

Fridrotts EM !!!!
Dags snart för våra svenska hjältar att inta göteborg!

Hur går det ?

Jag tror på 6 medaljer,

Kajsa ( Guld ) Höjdhopp
Olsson ( Guld ) Tresteg
S Kallur ( brons ) Nertränad?? 100 metrer Häck
Holm ( Silver) höjdhopp
Kluft ( guld ) 7 kamp
Wissman ( Silver) har potential ?? 200 meter

De som kan ta medalj!

Thörnblad
Jeng
Mustafa mohammed

Nån mer ??

Tror jag inte!!

Heja Sverige !
Kommentera

« · 735251