« Föregående · 1060382 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Försäsongen 2008-2009
qslig: blev lite tokigt där med förra matchen mot lhc längst upp, men men ;(.
Sv: Försäsongen 2008-2009
*UPPDATERAD*
VF-LHC 4-2 (M.Johanssson, Kallio, Kahnberg, Nordquist)
07 aug 18:30 4-1 Turku - Frölunda Ellyse Arena
08 aug 18:30 0-1 Helsingfors - Frölunda Järvenpää
10 aug 16:00 1-3 Kärpät - Frölunda Uleåborg
15 aug 19:00 1-3 Färjestad - Frölunda Nobelhallen
21 aug 19:00 5-3 Frölunda - Jokerit Borås Ishall
22 aug 19:00 2-1 Frölunda - Tappara Borås Ishall
26 aug 19:00 6-2 Djurgården - Frölunda Vallentuna Ishall
29 aug 19:00 4-0 Frölunda - HV 71 Mölndals Ishall
02 sep 19:00 4-2 Frölunda - Linköping Kungsbacka Ishall
Semi:
05 sep 19:00 3-2 Frölunda - Djurgården (efter straffar)
Final:
06 sep 19:00 x-x Frölunda - Linköping
VF-LHC 4-2 (M.Johanssson, Kallio, Kahnberg, Nordquist)
07 aug 18:30 4-1 Turku - Frölunda Ellyse Arena
08 aug 18:30 0-1 Helsingfors - Frölunda Järvenpää
10 aug 16:00 1-3 Kärpät - Frölunda Uleåborg
15 aug 19:00 1-3 Färjestad - Frölunda Nobelhallen
21 aug 19:00 5-3 Frölunda - Jokerit Borås Ishall
22 aug 19:00 2-1 Frölunda - Tappara Borås Ishall
26 aug 19:00 6-2 Djurgården - Frölunda Vallentuna Ishall
29 aug 19:00 4-0 Frölunda - HV 71 Mölndals Ishall
02 sep 19:00 4-2 Frölunda - Linköping Kungsbacka Ishall
Semi:
05 sep 19:00 3-2 Frölunda - Djurgården (efter straffar)
Final:
06 sep 19:00 x-x Frölunda - Linköping
Sv: Försäsongen 2008-2009
Niklas Andersson får bära C et den här säsongen :)
A na bärs av tre spelare iår: Tomi Kallio, Ronnie Sundin och Riku Hahl.
A na bärs av tre spelare iår: Tomi Kallio, Ronnie Sundin och Riku Hahl.
Sv: Försäsongen 2008-2009
JBlom:
Jag är stödmedlem i Frölunda Indians, jag har ingen aning om hur det ser ut i Kumla... = )
Jag är stödmedlem i Frölunda Indians, jag har ingen aning om hur det ser ut i Kumla... = )
Sv: Försäsongen 2008-2009
rackham: Har faktiskt några polare i Kumla, kanske skulle svänga förbi dom istället på vägen hem då. Har dom match i helgen?
Sv: Försäsongen 2008-2009
rackham: Inte mitt fel att jobbet skickar en till Göteborg varje vecka. :)
Sv: Försäsongen 2008-2009
JBlom:
En gång är ingen gång, två gånger är en gong-gong!
Nu tolkas ditt frånfälle som dåligt intresse... är det säkert att du håller på Indianerna från Götet eller är det egentligen Indianerna från Kumla? = )
En gång är ingen gång, två gånger är en gong-gong!
Nu tolkas ditt frånfälle som dåligt intresse... är det säkert att du håller på Indianerna från Götet eller är det egentligen Indianerna från Kumla? = )
Länkar:
http://www.indianerna.nu
http://www.indianerna.nu
Sv: Försäsongen 2008-2009
Linnea: Semifinal i Nordic Trophy mot Djurgården i kväll. Härligt upplägg för en romantisk afton med daman framför TV´n. Ser redan fram emot finalen i morgon ;-)
Sv: Försäsongen 2008-2009
Linnea: Ett stavfel kan jag kosta på mig, får skylla på firefox stavningsprogram. :)
Sv: Försäsongen 2008-2009
piff: Låter klart genomförbart tycker jag personligen.
Undra vilken loge man ska välja, för en så borde man få som grundare av förslaget.
Undra vilken loge man ska välja, för en så borde man få som grundare av förslaget.
Sv: Försäsongen 2008-2009
JBlom:
Det låter som en suverän idé! Och du och jag får högsta lön eftersom vi kom på det! Dessutom får någa få utvalda gratis mat och dryck och exklusivt tillträde till att hoppa i falconsoffan ^^
Det låter som en suverän idé! Och du och jag får högsta lön eftersom vi kom på det! Dessutom får någa få utvalda gratis mat och dryck och exklusivt tillträde till att hoppa i falconsoffan ^^
Sv: Försäsongen 2008-2009
piff: Kan inte föreningen anställa oss fans då?
12044 personer blir anställda med en lön beronde på angagemang och kunskap.
12044 personer blir anställda med en lön beronde på angagemang och kunskap.
Sv: Försäsongen 2008-2009
JBlom:
Ja bara för att vi är så duktiga supporters som betalar 300 för 60 minuters spel kan de la bjussa på en säsong med hur många matcher och resor som önskas!
Ja bara för att vi är så duktiga supporters som betalar 300 för 60 minuters spel kan de la bjussa på en säsong med hur många matcher och resor som önskas!
Sv: Försäsongen 2008-2009
piff: Ja det hoppas man ju att alla på den här sidan tycker. :)
Det bästa vore ju om det var gratis, och att dom skjutsade en till matcherna.
Det bästa vore ju om det var gratis, och att dom skjutsade en till matcherna.
Sv: Försäsongen 2008-2009
JBlom:
Det är ju faktiskt gansak roligt att se på hockey så för min del får de väldigt gärna spela elitserien ;) Fast de kan däremot sänka biljettpriset med hälften ^^
Det är ju faktiskt gansak roligt att se på hockey så för min del får de väldigt gärna spela elitserien ;) Fast de kan däremot sänka biljettpriset med hälften ^^
Sv: Försäsongen 2008-2009
qslig: Haha, kanske ska skita i att spela Elitserien i år. Blir billigast för alla det. :)
Försäsong är försäsong, oavsett hur det går för lagen.
Försäsong är försäsong, oavsett hur det går för lagen.
Sv: Försäsongen 2008-2009
JBlom:
Jag säger som Svanru: Det är bara att ta på sig Guldhjälmarna direkt. ;)
Jag säger som Svanru: Det är bara att ta på sig Guldhjälmarna direkt. ;)
Sv: Försäsongen 2008-2009
*UPPDATERAD*
VF-LHC 4-2 (M.Johanssson, Kallio, Kahnberg, Nordquist)
07 aug 18:30 4-1 Turku - Frölunda Ellyse Arena
08 aug 18:30 0-1 Helsingfors - Frölunda Järvenpää
10 aug 16:00 1-3 Kärpät - Frölunda Uleåborg
15 aug 19:00 1-3 Färjestad - Frölunda Nobelhallen
21 aug 19:00 5-3 Frölunda - Jokerit Borås Ishall
22 aug 19:00 2-1 Frölunda - Tappara Borås Ishall
26 aug 19:00 6-2 Djurgården - Frölunda Vallentuna Ishall
29 aug 19:00 4-0 Frölunda - HV 71 Mölndals Ishall
02 sep 19:00 4-2 Frölunda - Linköping Kungsbacka Ishall
VF-LHC 4-2 (M.Johanssson, Kallio, Kahnberg, Nordquist)
07 aug 18:30 4-1 Turku - Frölunda Ellyse Arena
08 aug 18:30 0-1 Helsingfors - Frölunda Järvenpää
10 aug 16:00 1-3 Kärpät - Frölunda Uleåborg
15 aug 19:00 1-3 Färjestad - Frölunda Nobelhallen
21 aug 19:00 5-3 Frölunda - Jokerit Borås Ishall
22 aug 19:00 2-1 Frölunda - Tappara Borås Ishall
26 aug 19:00 6-2 Djurgården - Frölunda Vallentuna Ishall
29 aug 19:00 4-0 Frölunda - HV 71 Mölndals Ishall
02 sep 19:00 4-2 Frölunda - Linköping Kungsbacka Ishall
Sv: Frölunda på TV idag
Svanru: Ahhh underbart att du alle redan lägger över favvo stämpeln på oss så ni slipper ha den :)
Sv: Frölunda på TV idag
Svanru:
Det är ju tur att du inte har hakat upp dig, annars hade man ju kunnat få för sig att man har hört det där en sisådär tre-fyra ggr tidigare. Men det är skönt att höra att du är positiv till laget.
Det är ju tur att du inte har hakat upp dig, annars hade man ju kunnat få för sig att man har hört det där en sisådär tre-fyra ggr tidigare. Men det är skönt att höra att du är positiv till laget.
Sv: Frölunda på TV idag
Även om inte HV hade sitt bästa lag på banan så är det alltid en fjäder i hatten att ge dem lite smisk. Såg ju på slutet att de blev lite griniga också ;). Skall bli kul att se om Fröken Thörnberg kommer att ramla lika mycket kommande säsong som förra.....:D
Skönt att Ari fick hålla nollan också.
Skönt att Ari fick hålla nollan också.
Sv: Frölunda på TV idag
qslig: Härlig match av Frölunda! Riktigt taggade, ska bli spännande och se hur elitserien blir :D
Sv: Frölunda på TV idag
*UPPDATERAD*
07 aug 18:30 4-1 Turku - Frölunda Ellyse Arena
08 aug 18:30 0-1 Helsingfors - Frölunda Järvenpää
10 aug 16:00 1-3 Kärpät - Frölunda Uleåborg
15 aug 19:00 1-3 Färjestad - Frölunda Nobelhallen
21 aug 19:00 5-3 Frölunda - Jokerit Borås Ishall
22 aug 19:00 2-1 Frölunda - Tappara Borås Ishall
26 aug 19:00 6-2 Djurgården - Frölunda Vallentuna Ishall
29 aug 19:00 4-0 Frölunda - HV 71 Mölndals Ishall
02 sep 19:00 x-x Frölunda - Linköping Kungsbacka Ishall
07 aug 18:30 4-1 Turku - Frölunda Ellyse Arena
08 aug 18:30 0-1 Helsingfors - Frölunda Järvenpää
10 aug 16:00 1-3 Kärpät - Frölunda Uleåborg
15 aug 19:00 1-3 Färjestad - Frölunda Nobelhallen
21 aug 19:00 5-3 Frölunda - Jokerit Borås Ishall
22 aug 19:00 2-1 Frölunda - Tappara Borås Ishall
26 aug 19:00 6-2 Djurgården - Frölunda Vallentuna Ishall
29 aug 19:00 4-0 Frölunda - HV 71 Mölndals Ishall
02 sep 19:00 x-x Frölunda - Linköping Kungsbacka Ishall
Sv: Frölunda på TV idag
Klinth: Fel å fel, man vill ju hem till familjen efter varit borta 4 dagar på jobb. :)
Sv: Frölunda på TV idag
qslig: Japp. Jag ska fixa till lite fredagsmys med daman. Tacos, rödvin och levande ljus. Och så hockey!!! Hon blir säkert imponerad ;-)
Sv: Frölunda på TV idag
Klinth: mm, såg det också i tidningen i morse, trevligt. funderade på att ta mig dit men det får nog bli en lugn hemmakväll framför burken istället nu när matchen ändå sänds :).
Sv: Frölunda på TV idag
Klinth: Måste ju ta mig från Västkusten hem och då är jag inte hemma föränns 20 ikväll. :)
Sv: Frölunda på TV idag
JBlom: Antingen jobbar du konsiga tider, eller så har du helt fel prioritering ;-)
« Föregående · 1060382 · Nästa »