« Föregående · 355476 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Hej alla glada
Hur mår alla denna trevliga fredag? Sitter här i min ensamhet o njuter av ett glas mycket gott rött vin,skönt att vara hemma en fredag!!
Trevlig helg alla
Trevlig helg alla
Sv: Julkort..
JaSa:
Kan läcka ut lite "inside info"
från WWS-skivbolag..
Jobbar på CD:n "Åka på
bortamatch 3"
*Ronnie Sundin-visan"
(Bamse)
*Free" (Tess Mattisson)
"Tomi tycker om mig"
Om ni funderar på att köpa
whiskey på Monopolet, köp
"Dundee´s", funkar lika bra
som dom dyrare märkena.. :)
* Tusen o en natt" (Charlott the Harlot)
* Metal marathon (Från Ville P. säsongen)
Kan läcka ut lite "inside info"
från WWS-skivbolag..
Jobbar på CD:n "Åka på
bortamatch 3"
*Ronnie Sundin-visan"
(Bamse)
*Free" (Tess Mattisson)
"Tomi tycker om mig"
Om ni funderar på att köpa
whiskey på Monopolet, köp
"Dundee´s", funkar lika bra
som dom dyrare märkena.. :)
* Tusen o en natt" (Charlott the Harlot)
* Metal marathon (Från Ville P. säsongen)
Sv: Tack för senast!
slashpuppie:
Skitskoj att det arrangeras grejer, ni tycks ju dessutom ha klarat er bra utan mig;)
Fast, Kungen var ju där. Vad kan gå fel?! Nästa gång blir det halt dock...
Skitskoj att det arrangeras grejer, ni tycks ju dessutom ha klarat er bra utan mig;)
Fast, Kungen var ju där. Vad kan gå fel?! Nästa gång blir det halt dock...
Sv: Tack för senast!
Frölundaträffen: tack själv "alla" ni som kom,alltid gått med öl o trevligt sällskap!! TREVLIG HELG
Sv: Tack för senast!
Linnea: den där "Frölundaträffen" e allt en bra trevlig tjomme, eller vad säger du Linnea? ;)
Sv: Tack för senast!
Linnea: mmm, pprocentuellt kanske;) haha.. men ska jag vara ärlig så sviker minnet mig alltför sällan;) hhaha
Sv: Tack för senast!
Frölundaträffen: Ett bra initiativ, synd att inte fler kom de missade en väldigt trevlig kväll=)
Tack för senast!
Jag vill bara tacka de som kom till "Frölundaträffen" den 13/12 på Halta Lotta. Det var riktigt trevligt och jag hoppas det blir tillfälle att göra om det!
God Jul & Gott Nytt År!
God Jul & Gott Nytt År!
Sv: Allvarlig fundering,,
MoK:
Jag har väldigt svårt att se att han skulle hamna någon annanstans än Djurgården om vi snackar elitserien, slängde in det för att jag råkade se VF omnämt bara. Sen var det ett bra läge att påpeka det andra jag sa i mitt inlägg.. :)
Jag har väldigt svårt att se att han skulle hamna någon annanstans än Djurgården om vi snackar elitserien, slängde in det för att jag råkade se VF omnämt bara. Sen var det ett bra läge att påpeka det andra jag sa i mitt inlägg.. :)
Sv: Allvarlig fundering,,
Svanru: Vi skulle egentligen behöva en center till. Vi är en kort och speciellt nu när Alexander Steen är indisponibel på grund av landslagsspel.
Sv: Allvarlig fundering,,
Tror inte att vi kommer att kunna se Espen skrinna in i Scandinavium i Frölundauniform. Anledningen är enkel och grundar sig inte på vad någon sagt eller inte sagt. Espen spelar med nummer 21. Den har Loui. Vänder man på siffrorna så som man gjorde i Kallios fall blir det 12. Det numret har Eronen. Så tyvärr. Det finns ingen utväg.:-)
Sv: Allvarlig fundering,,
Dysso: Något man lärt sej av Frölunda när dom värvar är att det brukar inte förekomma speciellt många rykten innan.
Sv: Allvarlig fundering,,
henkebus:
Enligt den här artikeln är VF intresserade av Shampo.
Föresten, det hade varit väldigt mycket trevligare att läsa dina inlägg om du hade skrivit punkter istället för komma överallt. Bara ett litet vänligt förslag...
Enligt den här artikeln är VF intresserade av Shampo.
Föresten, det hade varit väldigt mycket trevligare att läsa dina inlägg om du hade skrivit punkter istället för komma överallt. Bara ett litet vänligt förslag...
Allvarlig fundering,,
Satt och grubblade lite om tiden när VF vann guld, Tiden efter fram till starten av årets ES, samt tiden under ES,,
Vi börjar med att VF kalkylerat med ett snitt på 8500 per match samt inget slutspel,,
Inga riktigt svettiga värvningar alls,, (AJ-N är lite halvundantag)
VF har bytt ut en tung lön i form av Norrena mot Jönfeldt som säkerligen har 10 ggr mindre i månaden än Norrena. Vi tar bort Carnas o Mickes lön och ersätter dem med juniorlönerna,, 5-10 ggr mindre där oxå,,
Vissa spelare har säkerligen ökat men det borde bli lägre än förra året ändå...
VF har spelat halvskapligt,, Vi vet vad VF kan,, eller rättare sagt, Vi vet hur vi vill att vf ska spela,,
Om VF ska vinna guld 2004 så vet alla att det behövs lite mer rution både def som offensivt,, Vad händer ex i ett slutspel om vi får ronnie och acke skadade??
Jag har 2 teorier,,
1: VF mörkar!!! Pressen på de unga grabbarna förre året höll på att knäcka dem,, både mot MoDo och Timrå,, Detta året vill Conny ha mindre favoritskap och komma som halvoutsiders,,
2: VF Sparar! VF kan oxå ha den teorin att de tar ett "mellanår",, Nöjda om de går till slutspel och håvar in några extra millar för att nästa år,, då det troligen blir en lockout från NHL slå till,, och det rejält!!! Tror att i sådana fall VF kommer att presentera R I K T I G T tunga herrar med toplistenoteringar från NHL,,
Debatt tack!!
Vi börjar med att VF kalkylerat med ett snitt på 8500 per match samt inget slutspel,,
Inga riktigt svettiga värvningar alls,, (AJ-N är lite halvundantag)
VF har bytt ut en tung lön i form av Norrena mot Jönfeldt som säkerligen har 10 ggr mindre i månaden än Norrena. Vi tar bort Carnas o Mickes lön och ersätter dem med juniorlönerna,, 5-10 ggr mindre där oxå,,
Vissa spelare har säkerligen ökat men det borde bli lägre än förra året ändå...
VF har spelat halvskapligt,, Vi vet vad VF kan,, eller rättare sagt, Vi vet hur vi vill att vf ska spela,,
Om VF ska vinna guld 2004 så vet alla att det behövs lite mer rution både def som offensivt,, Vad händer ex i ett slutspel om vi får ronnie och acke skadade??
Jag har 2 teorier,,
1: VF mörkar!!! Pressen på de unga grabbarna förre året höll på att knäcka dem,, både mot MoDo och Timrå,, Detta året vill Conny ha mindre favoritskap och komma som halvoutsiders,,
2: VF Sparar! VF kan oxå ha den teorin att de tar ett "mellanår",, Nöjda om de går till slutspel och håvar in några extra millar för att nästa år,, då det troligen blir en lockout från NHL slå till,, och det rejält!!! Tror att i sådana fall VF kommer att presentera R I K T I G T tunga herrar med toplistenoteringar från NHL,,
Debatt tack!!
Sv: Juha Rihijärvi
Dragan 2k: Nog ingen lätt uppgift att hitta nåt i ryktesväg heller.. VF har ju gång på gång bevisat att man kan mörka detta väldigt bra.
Blev faktiskt förvånad när Corey Hirsch hipp som happ var klar för TIK.. det är verkligen inte vanligt att man lyckas tysta ner sånt, inte minst med tanke på att det är en rätt spektakulär värvning... )
Kahnberg på SVT nu..=)
Blev faktiskt förvånad när Corey Hirsch hipp som happ var klar för TIK.. det är verkligen inte vanligt att man lyckas tysta ner sånt, inte minst med tanke på att det är en rätt spektakulär värvning... )
Kahnberg på SVT nu..=)
Sv: Juha Rihijärvi
Dream Team: Verkligen. Har ändå lusläst skånska mediasajter och göteborgska och riks. Ingenting någonstans. Juha R är inte exakt en sådan spelare som Frölunda söker. Personligen är jag rätt nöjd med truppen även som man i dagsläget inte skulle tacka nej till en center - etablerad sådan och en spelande back som kan hjälpa oss i vårt powerplay.
Fast det är klart....Vill Husse komma hem till Sverige igen tackar man inte nej till det.
Fast det är klart....Vill Husse komma hem till Sverige igen tackar man inte nej till det.
« Föregående · 355476 · Nästa »