« Föregående · 1093024 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: HV 71 - Frölunda
Vilka mål vi gör.... :)
Kanonstart på tredje perioden, så skall det se ut grabbar.
Kanonstart på tredje perioden, så skall det se ut grabbar.
Sv: HV 71 - Frölunda
Sannes:
Vi har redan konstaterat att det är Selanders fel!
Det är han som lockat mig att följa VÄGEN...
Fy, Patrik! Fy!
Vi har redan konstaterat att det är Selanders fel!
Det är han som lockat mig att följa VÄGEN...
Fy, Patrik! Fy!
Sv: HV 71 - Frölunda
Linnea: Framförallt måste det ju vara otroligt intressant för alla andra att läsa om våra interna stridigheter över 50'' TVns vara eller icke vara. Jag skyller på Selander.
Sv: HV 71 - Frölunda
Linnea: Hehe... Är väl det man gör just nu. Hoppas det kommer igång med nån web-rapportering annars blir jag lite (mer) less.
Sv: HV 71 - Frölunda
JBlom: Nej, det är sant. Och webradion är ju lite sexigare än att sitta och stirra på swehockeys onlinerapportering i två och en halv timme..
Sv: HV 71 - Frölunda
Linnea: Ja bra drygt detta... Men är väl inte direkt första gången det strular från Jönköping.
Sv: HV 71 - Frölunda
JBlom: Skitirriterande. Jag som trodde att jag skulle få ett välbehövligt avbrott i mitt hemtentaskrivande. Skit..
Sv: Äntligen lite silly season
Jag hoppas inte att Frölunda nappar på Renberg. Satsa på yngre, de som är på väg uppåt och inte på en föredetting som är i bästa utförsbacken, dessutom alldeles för skadedrabbad.
Renberg, nej tack!
Renberg, nej tack!
Sv: Äntligen lite silly season
mattias - 74: Nyström har även skrivit om det på Expressens nät-upplaga idag så det är nog samma som står i GT.
Det är nog möjligt att Renberg hamnar i Frölunda men Skellefteå borde ligga närmare till tycker man.
Renberg är IFK Göteborg fan om jag kommer ihåg rätt. Nu spelas det ju inte fotboll på vintern men kanske skriver på för denna säsong och nästa...
Renberg är en grym hockeyspelare som producerar bra och jag skulle gärna vilja se han i Frölunda... MEN håller han?! Sen så har vi ju många bra spelare. Fast en frisk Renberg konkurerar ut flertalet i dagens trupp.
Svårt sånt där... Som tur är så är det inte jag som bestämmer. :)
Det är nog möjligt att Renberg hamnar i Frölunda men Skellefteå borde ligga närmare till tycker man.
Renberg är IFK Göteborg fan om jag kommer ihåg rätt. Nu spelas det ju inte fotboll på vintern men kanske skriver på för denna säsong och nästa...
Renberg är en grym hockeyspelare som producerar bra och jag skulle gärna vilja se han i Frölunda... MEN håller han?! Sen så har vi ju många bra spelare. Fast en frisk Renberg konkurerar ut flertalet i dagens trupp.
Svårt sånt där... Som tur är så är det inte jag som bestämmer. :)
Sv: Äntligen lite silly season
mattias - 74: Du menar den här artikeln
"Renberg vill spela hockey för att det är det roligaste han vet.
Givetvis vill han ha chansen att vinna SM-guld.
Och han har alltid velat bo i en storstad i Sverige.
När han säger allt det där säger jag: "Frölunda"."
"Renberg vill spela hockey för att det är det roligaste han vet.
Givetvis vill han ha chansen att vinna SM-guld.
Och han har alltid velat bo i en storstad i Sverige.
När han säger allt det där säger jag: "Frölunda"."
Sv: Äntligen lite silly season
Dragan 2k:
Det märks att det snart är den 31 Januari.
Hittade ett rykte på Frölundas svenska Fans forum men detta skall ni nog ta med en nypa peppar och salt också om ni vill :)
Citerar
"Det ryktas att Renberg är klar för oss? Ta detta med en nypa salt, men jag hörde en kompis yra om att det stog om Renberg till Frölunda i pappersupplagan av GT".
varför skulle Renberg vilja spela i Frölunda ? Har inte ni forwards så det räcker och blir över.
Det märks att det snart är den 31 Januari.
Hittade ett rykte på Frölundas svenska Fans forum men detta skall ni nog ta med en nypa peppar och salt också om ni vill :)
Citerar
"Det ryktas att Renberg är klar för oss? Ta detta med en nypa salt, men jag hörde en kompis yra om att det stog om Renberg till Frölunda i pappersupplagan av GT".
varför skulle Renberg vilja spela i Frölunda ? Har inte ni forwards så det räcker och blir över.
« Föregående · 1093024 · Nästa »