« Föregående · 956485 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: SSK - VF
Danne_l:
Om det är klart till nästa säsong redan så blir det här desto intressantare. Vem ska kunna leda laget på ett bra sätt under resten av säsongen? Vem ska vara den kortsiktiga räddare som gör så att VF håller näsan ovanför vattenytan eller tar sig högre upp i tabellen.
Detta blir inte lätt...
Om det är klart till nästa säsong redan så blir det här desto intressantare. Vem ska kunna leda laget på ett bra sätt under resten av säsongen? Vem ska vara den kortsiktiga räddare som gör så att VF håller näsan ovanför vattenytan eller tar sig högre upp i tabellen.
Detta blir inte lätt...
Sv: SSK - VF
Danne_l:
"Så fantastiskt bra var de inte i tisdags heller."
Där slog du huvudet på spiken. Segern i tisdags kom inte pga att VF var så magnifika som vissa vill påskina utan pga att FBK stank som ett utedass.
Jag tror att problemet är att de känner sig som kungar efter en seger och överskattar sin egen förmåga. Nästa match går de in och tror att de ska kunna spela ut och får sig då en duktig hurring som igår mot SSK.
"Så fantastiskt bra var de inte i tisdags heller."
Där slog du huvudet på spiken. Segern i tisdags kom inte pga att VF var så magnifika som vissa vill påskina utan pga att FBK stank som ett utedass.
Jag tror att problemet är att de känner sig som kungar efter en seger och överskattar sin egen förmåga. Nästa match går de in och tror att de ska kunna spela ut och får sig då en duktig hurring som igår mot SSK.
Sv: SSK - VF
Boråsindian: Tränare hit och ansvar dit. I slutändan så är det spelarna på isen som gör jobbet och ska leverera. En match där de inte lyckas åka skridko, leverera en endaste puck till rätt adress, undvika onödiga utvisningar och visa hjärta, inte en endaste en av dom, då kan man inte skylla på tränaren. Det bör fan finnas lite jävla självkänsla i de som spelar, och de borde känna pressen och ställa upp för fans, föreningen, laget och inte minst sig själva.
Men jag kan inte hjälpa att tycka synd om Ahonen, fan att vara målvakt i en match som den i går...
Men jag kan inte hjälpa att tycka synd om Ahonen, fan att vara målvakt i en match som den i går...
Sv: SSK - VF
Boråsindian:
Det kanske är värt att testa westblom.. jag vet inte mycket om honom men det jag hört är att han är en tråkig tränare. Att bäckman kan skälla det vet vi hur står det till med benny på den punkten?
Det är nog inte bara backarna som det är fel på. Idag gjordes det inga mål på 60 min spel.. det är nog inte backarnas fel.
Det kanske är värt att testa westblom.. jag vet inte mycket om honom men det jag hört är att han är en tråkig tränare. Att bäckman kan skälla det vet vi hur står det till med benny på den punkten?
Det är nog inte bara backarna som det är fel på. Idag gjordes det inga mål på 60 min spel.. det är nog inte backarnas fel.
Sv: SSK - VF
piff:
Så fantastiskt bra var de inte i tisdags heller. I princip varje match ser man vid flera tillfällen hur osäkra de är bakåt. Vet inte hur många kontringslägen och frilägen de släpper till per match men det är för många för att det ska vara ok.
Det är rent av pinsamt att se vad det är för mål de släpper in. Match efter match. Bäckman har haft hur lång tid på sig som helst att täppa till bakåt men det har inte hänt ett skit, det är snarare så att det blir värre och värre. Hur nu det går till?
Idag bänkar Bäckman Freddan halvvägs in i matchen och låter Johan spela. Vafan spelar det för roll om han tar ut den forward som spelar minst? Bah.
Så fantastiskt bra var de inte i tisdags heller. I princip varje match ser man vid flera tillfällen hur osäkra de är bakåt. Vet inte hur många kontringslägen och frilägen de släpper till per match men det är för många för att det ska vara ok.
Det är rent av pinsamt att se vad det är för mål de släpper in. Match efter match. Bäckman har haft hur lång tid på sig som helst att täppa till bakåt men det har inte hänt ett skit, det är snarare så att det blir värre och värre. Hur nu det går till?
Idag bänkar Bäckman Freddan halvvägs in i matchen och låter Johan spela. Vafan spelar det för roll om han tar ut den forward som spelar minst? Bah.
« Föregående · 956485 · Nästa »