Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

???

???
Förresten...vet någon när TV4 ska börja sända matcherna???Canal + kan ju knappast sända hela slutspelet??

Sv: ???
Frölunda85:
TV 4 börjar att visa djurgården ( om de är kvar ) från och med semifinal nr 4

/Bus

HENKEBUS:

Hade du räknat med nåt annat än att de skulle visa dig eller?

Åker DIF ur slutar de sända är jag övertygad om och de kommer att visa djurgårdsklassiker från begynnelsens början...

HENKEBUS: Jag tycker att TV4 borde visa hela slutspelet. Alla har ju inte canal+

Frölunda85: Nej, usch och fy. Om inte C+ skulle göra det så vill jag då inte att 4:an ska göra det. Hellre då Svt men det lär ju inte hända.

Frölunda85: Bara att dra till puben och se på matcherna om du inte ser dem på plats. Hade varit kul med slutspelet i en rikstäckande kanal men INTE tv4.

Dragan 2k: Tycker du som jag? ;)

Portello: Japp. Har aldrig varit förtjust i 4:an och då speciellt deras hockeysändningar. Jg vet inte vad det är med den kanalen som får mig att formligen gå bezerk varje gång jag av misstag sätter på kanalen.

Dragan 2k: Det jag gillar minst av allt är ju dessa reklamavbrott. knappt några intervjuer eller repotage alls i pauserna.
Annat är det på C+. Dessutom har dom klart bäst kommentatorer.

Portello: Nej verkligen. Nöjet med en hockeysändning är ju inte enbart själva matchen utan alllt runtomkring också. vad tycker "experterna"? Hur uppfattade spelarna det? Vad tyckte tränarna?

Hmm. Som du säger - på fyran får man inte reda på det. Ibland när jag ser på fyran känns det som om man kommit in i värsta propoganda TV:n för de egna programmen. Maken till självgodhet får man leta efter.

Roligaste man hört på fyran: Starten av förra årets tipsextra. "Matchen ni alla väntat på: Burnley-Swansea" eller vilka två obetydliga lag det var. Samma dag visade de Man United mot ett annat topplag i den engelska ligan. Hmmm.

Frölunda85: Det bästa med TV4 är att man SLIPPER att titta på deras sändningar rörande ishockey och Engelsk division III fotboll. Det är en kanal för reklam, såpor och annan bröte.....

Tacka vet jag Canal + som verkligen satsar på att leverera utsökt sport med brakommentatorer och bra uppföljning runt sporten. Dessutom finns det absolut ingen reklam som stör sändningen.

Om Canal + inte sänder den match man vill se, så sänder PPV Sport hos Com Hem oftast de matcher som man vill se, mot en rimlig kostnad.

Så är det bara.....

Ber om ursäkt till de som inte gillar reklaminslag i de texter som skrivs här på forumet, men nu krävdes det......

« · 224214