Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

1600

1600
1600 biljetter kvar vid 14:20,, betyder att det bara kommer bli runt 7500-8000 på matchen ikväll då,, då slipper man kanske va där 3 timmar innan,,

faasiken va kass om det inte blir slutsålt,, men det är väl mcdonalds som drar folk till kållesseum då,,,

Sv: 1600
HENKEBUS: eller så har slipsarna bestämt sig för att stanna hemma, lika bra det.

danoj:
De som kommer idag är ju såna som verkligen vill se matchen. Bra det..

liepins:
kan bara hålla med er gubs,, det är vi som vill se matchen som kommer,, de andra stjärtgossarna,, f´låt, menar slipsgossarna vill ju inte stå o trängas,, de vill ju kunna ta 25 minuters periodpaus och slippa resa sig upp när det blir mål,,

sen är det ju bra att man kan gå med 2 minuter kvar av matchen (även om det står 3-3) så att man hinner till parkeringen före alla andra,,

FAAAAAAn va gött o slippa alla dessa tråkjävular!!! (ursäkta språkvalet, ibland är det bara för ¨gôtt å tjöta va man vill...)

danoj: ja dom bidrar ju inte med stämmning iallafall...;)

willysson: Nix, glömmer aldrig när jag å nåra till hamnade bredvid några slipsnissar mot modo, dom satt ner även när det blev mål, men efter lite jobb av oss så satt dom inte kvar där period 2, så gött!!

danoj: Sånt är underbart, man spottar lite på dom sen vill dom inte vara med längre...;)

danoj: Var det du din jävel!!!! Det ska du få för!!!!!

Klinth: haha, nej den går jag inte på ;)

danoj:

men parkeringen ikväll,,,,,

nån som vet om de brukar ta pröjs för att stå på gruset vid slottskogen eller??

HENKEBUS: Kan knappast tänka mig det. Det är väl en av de negativa sakerna med Frölundaborg. Finns ingen parkering men det verkar som man löst det i år rätt bra.

Henkebus. Kolla med Danoj om du kan få skjuts med honom i hans motorcykel med sidovagn.

« · 250038