Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

Forum

« · 2020138 · »


Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Säsongen 2019-20
Stryk i båda matcherna och PRUTT! Frölunda måste ju göra mål i 2:a med alla dessa chanser! Deras 2:a borde ju aldrig blivit mål då det borde varit en tvåa där men vafan vad svårt det måste vara mot Rögle varenda match!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Det är ju så spännande i semifinalen mellan Sverige o Ryssland så jag får ge upp denna matchen då den känns svår att vända på!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: hur blir det inte utv när han lägger handen på låret på frölundabacken så han tappade balansen?? Sopor!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Blinda zebror perioden igenom gör bla att Rögle kan ta ledningen!! Oerhört irriterande!!
Bättre spel krävs dock!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
robban101: ja efter 1:a såg det ju sådär ut men killarna kom igång bra i 2:a och även om det kunde gått hur som helst i matchen så var det en mycket bra bortamatch! Rubin ser hur stabil ut som helst och gött att Rhett hittat målet igen! Vi har väl vunnit 3 av 4 utan Lasch så det bådar ju gott!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Ser att mannen med hjärnskakning gjorde mål för Luleå, hårt virke i våra finska grannar måste man säga.
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Alltid svårt mot HV, men idag gick det vägen.
Känns som om HV kan ligga topp 3-4 i mars.
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Var ju inte så illa detta men tror dom släppte 4 frilägen i 1´a, får dom sluta med.
Får hålla med Roger om korset i taket, kanske är nyttigt att spela lite utan Lasch!?
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
robban101: menade du matchstraff grejen?? Det spelar ju egentligen ingen roll då det inte var något ojust alls!
Dagens match e inte så mycket att säga om men vi hade nog vunnit med Lasch då pp är för dåligt utan honom!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Fantastiskt tråkig ishockey..tacka vet jag JVM.
Verkar som Luleå har en annan trappa för hjärnskakning, Bulan var ju helt säker på att var hjärnskakning, antingen ljuger han eller så chansar Luleås medicinmän med spelarnas liv, hoppas på det förstnämnda.
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
robban101: skum reklam😂

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Snäv skulle det vara :-)
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Sväv? skall nog inte lita blint på google translate..
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Har vi ingen moderator som kan ta bort vissa "reklam" inslag?
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Tre mordhot på domarna som dömde igår! nog för att man kan vara förbannad men mordhot?? Det speglar iofs hur samhällsklimatet är i Sverige idag!! skrämmande utveckling som även på dessa forum syns tydligt! snart e det väl som i Ungern även här:(

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
ytterligare ett forum som jag aldrig mer kommer att gå in å läsa på eller kommentera och det var min sista kommentar jag lade till en av dom!!
Härlig vinst ikväll mot ett värdigt lag!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Svanru: jo så e det! å ni fick 3 poäng gratis av domaren! trist! eller??
Trodde bara det var Frölunda som fick sånt med sig??

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Svanru: Är klart bättre än förra året vid den här tiden på säsongen, blir det samma utveckling efter jul så blir det bra.
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Grattis men många frågetecken finns
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Såååååååå djävla gött! Å rättvist!! tycker inte Luleå försöker 5 mot 5! spelar för att inte släppa in ett istället för att göra ett! Skönt att inte världens mest pinsamma matchsstraff fick nån större betydelse!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
robban101: Sa ju att det skulle bli kompensation men det matchstraffet är ju så fruktansvärt pinsamt!! är ju inte ens en 2:a!! Fy faen så djävla löjligt! Bland de mest pinsamma jag sett!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Måste ju vara ett skämt...vad skall han göra?
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Tråkig match..blir ingen fart.
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Bulan tokig fast alla utv är solklara och dom kunde haft minst en till! men vad hjälper det när man inte gör mål! Luleå mycket bra i boxen så 5 mot 5 verkar vara att föredra! gissningsvis blir det kompensations utv nu i 2:a:(

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Märks att Lasch inte är med, hade gjort 3 på alla dessa PP´n
Om domarna fortsätter att ta för haknngar och fasthållningar kommer frölunda få många fler PP´n. Kunde till och med varit fler, Luleå åker bara skidsko i boxplay, och där är dom riktigt bra. Tippar 0-2 till Luleå, går inte att bränna så många PP´n utan att förlora. (hoppas man har fel)
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Då man inte skriver så ofta längre så gäller det ju att man skriver nåt vettigt NÄR man skriver!
KÄMPA FRÖLUNDA KÄMPA!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Katten har nio liv å Frölunda har lika många!! faen va starkt!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
robban101: ja det kan man ju minst sagt säga samtidigt som det kanske e bättre att förlora nu o inte sen!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Som sagt...gäller att göra mål. HV har bra utdelning måste man säga.
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Handlar om att göra mål, FBK gör det idag. FHC träffar målramen. Bättre att förlora nu än i april.
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Nu såg jag ju inte sista perren men man kan ju sammanfatta de 2 första perioderna som ett extremt oflyt!! 2 skitdåliga skott blir till perfekta målpassningar när åtminstone det sista hade föranletts av total Frölunda press!! Jag är nöjd med spelet i de 2 första perioderna:) synd att ett lag har sån flax!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
robban101: ja faktiskt :)

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Gôtt mos, börjar ju se bra ut!!
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Betygsätt min unga röv - frasexe.com ❤️­­❤️­­❤️
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
eltifoso: tack!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Skoj match att koll på, glad det inte var shl , lycka till framöver
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Fy faen va starkt! det såg man ju inte komma men som dom gör det! Förutom en del spel i 1:a å några kontringar i 2:a så var det ju spel mot ett mål!! Kul för Lasu att efter det lilla självmålet avgöra matchen nästan helt på egen hand! GÖTT!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Lasu var det visst..
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Man blir så trött, helt ok att Printz får utvisning, men det var en identisk situation med 3-4 min kvar av matchen, tror det var fagermo utan utvisning...fattar inte varför man plötsligt beslutar att avgöra matchen. Störande.
Bra match annars... men som vanligt så vinner det lag som får de oerhört inkonsekventa domarnas nyckfulla beslut med sig...tråkigt
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
2:a perren avgör! Mattson gör en del fina räddningar i 3:e och får ett stort plus!! Tillsammans med hårt jobb så vinner vi detta! mot ett mycket bra motstånd!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
En stark andra period som Frölunda vinner med 2-0 starkt!! Örebro orkade inte riktigt mem än är det match!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Känns lite konstigt att säga det men Örebro är nog det bästa lag som jag sett hittills i år! dock efter bara en spelad period!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Från att ha gjort säsongens kanske bästa match (Skaik hemma) har vi nu spelat 3 raka bortamatcher och förlorat alla!!! Denna match var den sämsta dock mot ett bättre lag än tidigare 2! Trots ett ganska bra offensivt spel men med en målvakt som spikade igen så kom inte de där riktigt tydliga lägena förrän efter halva matchen men då var det försent!! 3-6 är ju mycket bättre än 0-5 men det kommer bli svårt! Rubins sämsta match men så fick han faen ingen hjälp heller. 2 billiga mål i krysset som båda målvakterna skall ha och en indianare i egen zon som e så slarvig! Lennströms backspelet i pp när FBK gör mål är juniormässig!! 2 fina mål av Mustonen o Lasch! räddade kvällen liiite!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Mike.F: Jag tycker kanske att andra målet är klarare att döma bort än första. Om det är så att Sigalets skridsko är på Rubins klubba inne i målområdet. Nu minns jag inte om det var så..
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Zappaholic: grattis! Ni vinner och gör det kanske rättvist ! Jag tycker domarna gör det rätt vid båda målen men ni vann ju trots det, lite mer flyt med studsarna framför mål för er!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
robban101: Går dåligt åt båda hållen skulle jag vilja säga...ni är inte ett dugg mer förfördelade än oss.
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Zappaholic: Är match avgörande... vad skall man säga, några argument mot det?
Domaren skall var konsekvent...går dåligt.
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
robban101: Du tycker ni haft domarna mot er?😂😂👍🏻
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
robban101: ja och den andra är ju ännu solklarare! Men det här går nog åt helvete ändå!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 2019-20
Ver en precis lika dam situation i slutet av 2´a...Fagermo blev stoppad..länge!!
Hände inget...hade varit kul med samma reglemente.
Kommentera

« · 2020138 · »