Frölunda HC

SHL · 60802 inlägg · 3408 ämnen
2953529 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.

Sv: Säsongen 25-26 Guld?
Grävlingen: tror ingen går och firar denna match, helt ok match men i slutändan så vann vi och gick vidare

2-2 mot Ingolstadt, nu går Frölunda fansen man ur huse för att fira denna fantastiska framgång. Inte så konstigt med tanke hur svältfödda man vart på framgångar där i Götet

puffe2: Tappat bort snuttefilten? Folk är så lättkränkta, det är därför jag blir avstängd. Min drivkraft är hockey, ingen kan mer om hockey än mig!

Grävlingen: Nu är det ju inte jag som är avstängd på de flesta forum. Vi pratar om Dej. Vad är din drivkraft? Vore intressant att få reda på varför man försöker skapa dålig stämning överallt. Behöver du uppmärksamhet? Bjuder på det då, denna gången.

puffe2: vi har ingen moderator tror jag och det är väl därför viruset är kvar!

puffe2: Ja det skulle behövas på sånna som dig. Du är ju överallt här på forumet och snackar en massa goja och sprider lögner. Skärp till dig!

Kosmoskatten: Jag pratade om hockey? Bara för att du inte gillade min åsikt så betyder det inte att jag inte pratade om hockey.

Kosmoskatten: Har ni inte blockningsfunktion ?

Grävlingen: det här skitsnacket hör inte hemma här. Snacka hockey eller lämna !

Rulltårtan : Han är välkommen. Jag hade dock inte varit stolt över mitt lag om vi hade haft en fuskare som Max Fridykarberg i laget.

Grävlingen: på tal om fusklunda och fiskrens! Calle Fuskkrok klar för nästa säsong, -det var väl kul:)

Drebos : Jaha du är uppkäftig nu. Till våren ska du få se på rena satan. Då blir det pyspunka för grundserie-Frölunda. Ni kommer inte länge än till semifinal, det är sen gammalt.

Horace76c: gårdagens match var faktiskt en av de absolut bästa matcherna denna säsongen, total kontroll efter första 8:a! Kompisen som jag var på matchen med sa tidigt att den här matchen är redan över men jag är nervös tills slutet!

Horace76c: Vi kväver er idag. Brynäs är bra och hade förmodligen spelat jämnt med de flesta idag. Sedan har ni mycket bättre försvar än tidigare. Klarar ni play-in är ni minst semi.Bortsett från Rögle är det Brynäs jag helst inte vill öta i en semi.

Rulltårtan :
Bara å krypa till korset o erkänna hur galet bra ni är.
35 insläppta på 25 matcher är inget annat än helt sanslöst.
Hatten av...

Så förbannat underbart att vinna så tämligen enkelt men DIF var ju mycket bättre än Brynäs som gjorde en slät figur eller Frölunda gjorde dem dåliga! Nästan spel mot ett mål efter 8 minuter i första!!

Grävlingen: hur gick det idag tyckte du?

Huge: ska du dit?

Drebos : Perfekt. Då är ni proppmätta imorgon när vi kommer på besök... :-))

Grävlingen: vi har vunnit 6 raka matcher

2953529 · »