Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

Aftonbladet

Aftonbladet
Läste precis på aftonbladet där dom betygsätter Frölunda och Färjestad. Under fans skriver afronbladet:

Fans
I ena hörnet av Scandinavium finns klacken ”Goa Gubbar”, men något större supportertryck är det sällan i Scandinavium. Däremot blir det bra känsla när ståplats engagerar sig. Tyvärr är det allt för sällan. Mer färg och sång, tack!

Vilken jävla ståplats?

Sv: Aftonbladet
MoK:

Tror personen syftar på när alla sjunger, dock så har han uttryckt sig lite klantigt :)
Men när hela Scandinavium sjunger med, ja då finns det ingen konkurrens i Sverige.

danoj: Men hallå då har du inte varit i Gavlerinken en tisdag :))

65Selander: Det har däremot jag vart och det var ingen höjdare :)

MoK:

Misstänkte att jag inte skulle vara den enda som skrattade åt just den detaljen. :)

65Selander:

Nej det har jag iof inte vart, men jag är rätt säker på min sak ändå :)

Dysso: Det är som vanligt med journalister och emellanåt blir det bekräftat. Dom har ofta inte en aning vad dom snackar om!

danoj: tisdagarna i Gavlerinken är väl ungefär som "Dödens väntrum"

65Selander: Även att gå ut i Gävle en tisdag är som dödens väntrum kan jag meddela och då var det ändå lov när vi var där.

För alla er som fortfarande undrar varför det börjar 19.30, så ÄR det så att det beror på TV-sändningen. Ringde kansliet och frågade. Ville inte missa nåt viktigt nämligen ;)

slashpuppie: Fel Ämne, skulle ju vara Frölunda-Luleå, men det fattar ni väl...

slashpuppie:

en fråga, börjar ceremonin kl 19.30 då och inte 19, bara undrar så man vet när man ska vara där, vill ju inte missa ceremonin, börjar den 19.30 så hinner man ju svepa ett par extra bira innan :)

danoj: det är väl meningen att matchen ska börja 19.30, så va du där lite innan. Jag har ju sagt att du inte ska dricka så mycket.......får nog ha lite koll på dig ikväll ;)

Dags för uppladning innan matchen, syns i Scandinavium!

« · 292117