Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

BrownAss - Goa Gubbar

« · 1476145 Till forumet


Sv: BrownAss - Goa Gubbar
Svanru: Precis.. !
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
Jajjen:Men snälla Jajjen vad gör du i den här boken? ;-) Har inte Brunsås en egen bok?
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
Storhonken: min syrras kille gillar bif och han bor i princip här
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar

Bissett_19: De har fullt upp med att fixa en returbiljett som aldrig kommer att lyckas.

Från en som är hysat opartisk 1-0 målet var en dommartabbe men så även 2-1 målet dvs 1-1 i dommartabbar.

Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
lu93rowa:Ok,får man fråga varför just dom 2?Timrå förstår jag nu eftersom du bor i Sundsvall men varför oxå Bif?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar

Huge: "Precis.
Har din pappa sagt det, så är det förstås så."

haha okej.

Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
Storhonken: när inte frölunda spelar så blir det brynäs eller timrå
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
Han fattar inte!
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
mattias - 74:

Som vanligt sitter du bara och gissar,om du nån gång skulle ta och se en match och skapa dej en egen åsikt och inte gå på olika länkar i olika forum.
Se en match vettja...
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
mattias - 74: Dom som har domarna mest med sej är Luleå som drabbas av minst utvisningar av alla. Vore spännande att höra din tolkning av den statistiken.
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
mattias - 74:Såg du ens matchen idag?Det fanns många fler dommarmisstag!Så vart vill du komma?Ibland undrar jag hur du tänker igentligen när du surfar runt i alla gästböcker och smörar och sen går in i nästa och snackar skit om det lags vars  gästbok du nyss varit inne och smörat i.
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar

mattias - 74: Brynäs har inte domarna med sig mer än nåt annat lag. Om jag slår dej på käften och får sex månaders fängelse - har du domarna med dej då?

Misstag ska väl inte få hända på nån nivå, nånstans, i nåt sammanhang. Som brynäsare vet jag allt om domarmisstag. Det kostade oss ett SM-guld för ett antal år sen. Där kan du snacka om avgörande misstag.

Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
mattias - 74: Nä, artikeln far inte med osanning. Går väl knappast att argumentera mot kalla fakta.

Men det har väl inte med saken att göra?
Vår vän påstår att "enligt mig är brynäs det lag som får domarna med sig mest i elitserien"

Är inte detsamma som att vi enligt statistiken är det lag som fått spela flest PP.
Vår vän antyder ju att vi är det lag som av nån anledning alltid får utvisningar med oss utan att motståndarna gjort nåt regelvidrigt.
Vilket det inte finns några som helst belägg för. Det är enbart en subjektiv uppfattning från en läktarcoach som du och jag.
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar

Jajjen:

Jag menar det att vissa Brynäsare hävdar ju att Brynäs inte alls har domarna med sig, det är ju bara att läsa innantill. Domare gör misstag och det händer ofta men misstag som idag skall inte få hända på den här nivån och framförallt inte i en kbvartsfinal i ett SM slutspel .. Håller du inte med?

Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
mattias - 74: Skulle det vara Brynäs fel att domarna visar ut Brynäs motståndare? Hur menar du att en brynäsare skulle behöva stå till svars för det?
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar

Huge:

Läs artikeln under så står det ju svart på vitt att ni får mest domslut med er och att ni har mest spel 5 mot 4. Far artikeln med osanning Huge?

Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar

lu93rowa: " nä, jag tänker inte ge mig, enligt mig är brynäs det lag som får domarna med sig mest i elitserien"

Precis.
Har din pappa sagt det, så är det förstås så.

Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar

foppa78:

Inte för att vara elak men det var ju inte alls längesedan den här artikeln var på tapeten.

Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
lu93rowa:Hur ofta kollar du på Brynäs igentligen??
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
lu93rowa: Hahaha sicket jävla skitsnack!!!
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
foppa78: nä, jag tänker inte ge mig, enligt mig är brynäs det lag som får domarna med sig mest i elitserien
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
lu93rowa:Men nu får du väll för fan ge dig ok att vårat 1-0 är regelvidrigt och en fruktansvärt domartabbe men att säga att det brukar vara så när det är Brynäs som spelar är ju bara puckat!!!
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
zigge: Men Morgan förklarade ju varför han höjde armen för avvaktande utvisning?
Hur kan du då påstå att han inte vågar stå för det han gjort, när han dessutom erkänner att han gjort fel, efter att ha sett bilderna?
Kommentera

Sv: BrownAss - Goa Gubbar
zigge:brukar tyvärr vara så när brynäs är med :(
Kommentera

BrownAss - Goa Gubbar
Harre jävlar, vilka svaga domare det finns! Självklart får BIF nytta av detta, när de inte vågar stå för, varför de höjt handen.
Kommentera

« · 1476145