Frölunda HC

SHL · 60613 inlägg · 3407 ämnen

carna

carna
Enligt gt så kommer Carna att skriv på för vf i nästa vecka När han kommer från sin semester.

Sv: carna
haha .. fan va skönt o se VM matcher från Scandinavium utan att några fikusar förstör det genom att stå o banka på trummor (Goa Gubbar) hela tiden, satt o såg på klassikern när MIF slaktade VF i Scandinavium för nått år sen me 1-10 :)) .. hörde inte ett piss förrutom trummorna.. d pinsamt

X-avier: MIF det e de största skämtet jag har sett!
1 år sen ja det e historia nu!
Tänk MIF e ett skämt!
Goa Gubbar knäcker RedHawks Support!

Hoppas GT har rätt, att Carna skriver på nästa vecka. Jag har varit nervös tillräckligt länge nu.

Vad härligt att Micke skrev på får ytterligare ett år.
Och hörrni, kul att Frölunda satsar på alla dessa ungdomarna, skall bli intressant att följa dom.

hi,

if got a question. we are 4 german hockeyfans and come to visit the World Mastership. we are at Göteborg at saturday and search a sheep place to sleep. can you help us?

Thanx a lot.

Bye Marc

aragon80: Check your mail.

västra frölunda e bäst.

ForzaFrölunda: håller med vi grymast!!

Fredrik Norrena och Tom Koivisto ser heta ut i Finlands tröjor!

x-avier: kom tillbaka till g-boken när mif har ett bra lag samt en medelålder under 40. fjant

ForzaFrölunda:
Jag hoppas att dom inte för heta så nhl lägger beslag på dom.

Nu känns det iaf säkert att Mikael Andersson kommer vara kvar i Frölunda i minst en säsong till!(Läs länk)Sen att Juniorerna Mikael Svensk och Jonas Leetma kommer spela med Frölunda tycker jag bara är bra!Gillar att Conny satsar på Juniorer.Tror även att Alexander Steen kommer bli en stor tillgång den här säsongen.

Mr Y: NHL bara tar och tar tänk om man fick behålla dom där grymma spelarna!

Frölunda Frölunda i År ska Frölunda Vinna sm-dulg!

« · 86215