danoj: Det kan nog bli en rätt kul match faktiskt. Antingen ser jag på den eller så drar jag ut på restaurang och käkar ngt gott. Undrar vilken restaurang jag ska välja idag som bjuder mig på käk.
Danne_l: Haha. Det var tydligen en avvägning från den samlade krogbranschen. Å ena sidan blir det tumult när jag är på plats med alla autografjägare och papparazzis men å andra sidan utan mig minskar omsättningen markant. Jag är, som en restaurangägare sa till mig, skillnaden mellan en lyckad kväll och en ekonomisk katastrof
kungen: Nu tolkar du mej fel frivilligt eller inte är frågan. Jag ser ju hellre att Henke håller nollan än att jag fick in 4-1. Men att du skulle få in 4-0 då hade det nästan vart värt att spräcka nollan.
bobbe: Egentligen får bara Frölundaiter tippa bara för att annars kan det bli enormt många. Men vi får kanske se över detta. Iaf så tippar experterna först och utmanarna sedan. Jag kör på 2-3 ...
Ställningen efter förra omgången Expertpanelen 0 Utmanarpanelen 1
Experternas tips ligger som följer: 1-3 Klinth 1-5 Danne 2-3 MoK 2-4 Dragan
Och så de serieledande utmanarna: 4-2 Paddan 1-4 Kungen 3-3 remes 3-4 Emma 2-5 Slashpuppie 4-6 mangan bobbe får tippa om eftersom experterna nöp hans tips (2-4).
mangan: Förra säsongen så var expertpojkarna väldigt kvicka med att göra en stor ruta (som lyste ilsket mot mig) med hur många matcher de lyckades att få rätt i, det är väldigt dåligt med den varan nu tycker jag, undrar varför...
Järnspikar vad alla var ute i god tid att tippa nästa match, för egen del så satsar jag på en Frölundavinst med 5-3.
bobbe: Hmm, funderar på om scim egentligen inte tippar en 5-3 vinst för MoDo. Eller så funderar jag fel. Måste nog ta en kopp kaffe till och fundera ett tag ytterligare...
willysson: Bara Frölundaiter vet du, ännu en anledning att joina denna lyckliga skara. Men visserligen... alla är ju Frölundaiter innerst inne, alla har bara inte insett det ännu. Men det är aldrig för sent.