Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

Expertpanelen spinner vidare

Sv: Expertpanelen spinner vidare
gud: Tror du det går så illa för TIK? Dte var värst har tippar dom högre men kan inte påstå man har direkt koll på hur dom spelar i år. Men det får vi se på LÖrdag :)

DIF är alltid med i topp 4 hur dom än startar serien.... dom är alltid med.

Svanru: Då får vi väl hoppas och tro att VF tar sig till final, och att FBK inte åker ut i den prcessen då ;-)

Klinth: ÖIS åker ur nästa säsong samtidigt som Änglarna plockar tillbaka SM-GULDET från Stockholm :-))

70 Rodrigues: Njet, där har du fel, men /puppie har rätt så detta får ju debatteras på annan plats.

I övrigt kan man ju bara konstatera att det är gött röj på sidan nu, KUL!!!

Klinth: The truth hurts my friend :-))

slashpuppie: Du är våran VIP person ;-)

Lärjunge i våran Brynäsfamilj.

65Selander: Lärjunge.... hon har ju redan koll på allt... jag menar hon håller ju på Frölunda och det räcker la :)

65Selander: VIP låter trevligt :)....

70 Rodrigues: Självklart, Jag behöver matlådor ;-)
Obs Internskämt!

65Selander: *ASG*

slashpuppie: Selander lär nog sova när du kommer, han brukar ju göra det när det vankas hockey, eller så ska han väl äta middag med sin faster :-))

slashpuppie: Hmmm kan vi försöka hålla oss någorlunda till ämnet....

Danne_L: 2-2, och ännu ett korrekt tips från expertpanelen. Snyggt!!!!!

Klinth:
Ankan släng dig i väggen här finns det riktiga experter ;)

Klinth:

Japp, känns bra det här. Självförtroendet har inte vart bra den senaste tiden men nu när jag fick in den här så jävlar!;)

Fasen att jag inte satte nåra pengar bara...

Danne_L: Så e det väl alltid dom gångerna man har rätt att man inte hann satsa eller liknande. Jag han inte satysa när jag fick in 6-2.... gav som tur var bara 13 gånger pengarna då.

MoK:
Men ekonomiskt oberoende som vi är så behöver vi inte satsa pengar på vaden, räcker gott att vägleda de andra vilsna stjälarna i cyberrymden;)

I dagens canal + tidning så är det en intresant undersökning. Endast 1% av elitserie spelarna skulle inte vilja spela i Frölunda. Tror det var 13% som inte skulle vilja spela i Luleå el Leksand. Om jag inte minns helt fel så tyckte 24% av spelarna att Vf hade den bästa publiken. Ska kolla dom exakta svaren när jag kommer hem.

« · 316955