Linnea: Det skulle han inte göra förrän efter inslaget i söndagsöppet... nu får du allt hålla isär begreppen sa att vi slipper skilja agnarna från vettet.... :)
Linnea: Absolut... han charmade tanterna totalt efter att även ha varit med i time-out... ni vet det där otroligt imponerande sportfrågeprogrammet med Martin Nicotinell som programledare... TV-kärriären ligger öppen...
Lunkster: Förstår det ja som den hunk han är. Måste varit trängsel bland knäckebröden...=) Såg honom i sportklubben också, han måste ju ha credit för att han försöker i alla fall..; )
willysson: Nä... nu tycker jag vi kommer överens om att du menar Iginla... Ignalina har f ö inte härdsmultit ännu, men det är väl bara en tidsfråga... Vet ni förresten vad Gorbatjov sade dagen efter Tjernobyl-olyckan???
BJ: Så klart att hertigen av Värmland håller på FBK. Tänk att få se Kronprinsessan i fjäderskrud hon är ju hertginna av Västergötland. eller Skara Bert i moccasiner eller .......
svanru: Vem var det som snackade om värmlandskändisar förut? PÅ tal om ingenting menar jag. KOm på att Roland i Tork på Tallinn är ju värmlänning=)) O Guuud va de spänner ; )
Ännu en seger blir det för er ikväll... jag tippade 5-4 i förra matchen och ikväll så vinner ni med 4 - 2..en hundring är spelad och oddset är 13.2...så nu drygar farbror gud ut sin pensionkassa...så i morgon slipper jag käka kattmat..
VF mot seger