Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

Försäsongen 09/10

Sv: Försäsongen 09/10
Dragan 2k: Åh fan, har man Skoula på try också. Hmm, ja då ser det ju inte särskilt ljust ut för Bäckman. Får väl hoppas för hans del att han är bundis med den gamle coachen :).

På tal om något helt annat, någon som har hört när Dreamteam drar igång, om det nu drar igång överhuvudtaget. Har inte hört något alls om det, kanske har missat i och för sig.

qslig:Skumt. Har man lagt ner det?
Angav: http://dreamteam.aftonbladet.se och hamnade via redirect till http://www.aftonbladet.se/sportbladet/article5422442.ab

Dragan 2k: Hoppas verkligen inte det, tycker det är grymt roligt. Tidigare säsonger så har visserligen inte själva poängen i dreamteam börjat räknas förrän ett par omgångar in i Oktobber ungefär, men man brukar ju kunna registrera ett lag lagom till ES-premiären. Har jag i alla fall för mig. Tänkte därför om det har stått något om det i AB, eller någon annan sorts notis om det blir av eller inte. Blir ledsen i ögat annars ;(.

Lyckades snoka reda på en kommentar som skrevs idag på flashback:

..fick mail i em av Niklas Forsberg på aftonbladet att dreamteam-tävlingen kommer att komma igång inom kort.

Hoppas verkligen det stämmer för Hockeycoachen suger ju något oerhört.

Mycket läsning om Frölunda och Campus i dagens GP. Intressant att läsa om special-poolen som förutom Frölunda, om man ser till Europa, endast finns hos Manchester United och Chelsea.

Nej, kära vänner, dags att klä på sig rocken, glida över till västra flygeln för att åtnjuta morgon-cigarren. Vet inte vad den heter, men det är den dyraste.

Larsen kommer som väntat tillbaks och är spelklar redan till torsdagens bortamatch mot MODO.

Dragan 2k: Jag tycker det är hyfsat bra liv här inne =P

väldigt dålig Räddningsprocent av idoff igårdagens match
79%

Sportsday är lanserad, mycket intressant att läsa där. Kika in där.

lu93rowa:

Det är väl det enda som egentligen oroar, utöver Joels axel. Känns ju inte som någon större hit om Honken skulle bli skadad, känner mig inte alls trygg med Idoff faktiskt.

Random: Visst är det så. När jag inte skriver så kanske qslig eller lurowa skriver ngt.

Säg så här. Om du läser ett inlägg av en frölundait på hockeysnack har du 33.3% chans att pricka vilken skribent det är innan det uppenbarat sig vem som författat.

Dragan 2k: 25% om jag får be. ;)

JBlom:Haha. Jag sätter mig i skamvrån. 25% ska det vara:-)

Dragan 2k: Så om du placerar alla Frölundaskribenter i rad och försöker pricka en av dessa är chansen att träffa Dragan beroende av hur mycket du satsat på oddset?

« · 1177832