Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6

« · 1011948 · » Till forumet


Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Boråsindian: Ja dom ligger ju back 1st paraply, 1st glasflaska och några sekunder. Så dom tar säkerligen igen det på lördag genom att köra över oss eller nått.

Kul alla VF supportrar får skit... alla FBK supportrar e ju så snälla o aldrig bråkar o håller på. Oja!
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
mok: Paraplyer flaskor, funktionärer,
Jaja försvara dom bara
VF till div 6 det hade hänt i alla andra idrotter
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
FreddanVF: OCH kasta in skit på isen ;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
mok: Ja nu börjar det gå till överdrift. Färjestad har en hel match på sig att mygla med klockan.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Cyklob: Jo hoppas oxå vi slipper spela där mer faktiskt trivs bra i Scandinavium jag. Saker kastas in knappast första gången o inte heller sista oavsett arena. Korkat , ja absolut.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Svanru: Osportslig publik? Skall du dra alla över en kam bara för att det är en stolle som hivar in en flaska? O tror knappast det är mygel från sekreteriatet detta utan ett mänsklöigt misstag som händer, dock synd det händer i en så avgörande grej som det blir.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Svanru: haha, va inte så bitter nu. Att ingen gillar FBK och deras supportrar vet vi alla redan... Angående fusk och mygel, tror du på tomtar och troll också eller?
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Svanru: Just ja och skalpjägarn personligen alltså? inte Frölundafans generellt?...
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Svanru: Precis lika mycket som jag kommer att sitta och njuta när Janne och LHC skickar er ur slutspelet i fyra raka.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Freddan och skalpjägaren njut av en frammyglad seger (DDR kvalitet). Om ni skulle vinna nästa match kommer jag absolut att hoppas att i åker ut fortare än kvickt precis som hela hockeySverige (dock ej Mattias). Ingen gillar myglare och osportslig publik.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
mok: Ja vi får hoppas för eran del att ni slipper spela i Frölunda borg mer. Så ni slipper så mycket stök som det verkar varit dessa matcher på slutet osv. För ni är ju endå Goa Gubbar :).
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Bissett19: Ja hans beteende kommer i skymundan tyvärr fan hiva in glasflaska på isen e ju direkt farlig. Kan ju skada någon tur någon pekade ut han så han åkte ut iaf. Sen allt rabalder med klockan var horribelt.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
FreddanVF: Ja absolut, allså ja tycker bara det är beklagligt att sådant här inträffar i en sådan viktig match. Sedan som du säger så har ju säkert Frölunda vetat om detta länge med konståkningen men och kunde säkert fixat till små juteringar i borgen som matchklockan samt lampor osv. Men som sagt nu är det gjort vi får hoppas på att det inte inträfar igen bara :).
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Ska betona en sak... när det blev som det blev så tycker jag man skulle vridit tillbaka klockan till 19:55, strukit allt som hände efter det dvs utvisningarna på Ronnie och Kåberg... eller vilka det nu var och spelat om därifrån. Istället för att bara ge FBK tre sekunder nu när man schabblade.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Cyklob: Den som ska ha ris idag är hans om inte förstått att man kan bygga om i omgångar. Man kan faktiskt byta till moderna lampramper och resultat tavla även om man inte bygger om hela hallen. Bara att beklaga. Och det var liksom ingen överraskning att KonståkningsVM skulle vara nu. Kanske var överraskningen större att FRölunda gick till slutspel ;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
FreddanVF: Absolut i slutspel måste man kunna ge och ta, men jag har full förståelse för att Färjestads fans är i frustation jag skulle själv agerat likadant säkert om det drabbat mitt lag liksom. Detta är ju endå en liten skandal enligt mig i alla fall.

Sedan ska det ju tilläggas att det är bedrövligt att Hockeyförbundet/konståknings förbundet inte kan se till att planera bättre. Så ni kan spela i Scandinavium istället för en gammal borg med en match klocka som verkar vara från 50 talet.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
FreddanVF: Bra talat :)
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Svanru:

1. Christian Söderström är syndabocken i det här inte Frölundas sekretariat.

2. Beklagligt att Borgen är som den är. Jag vet inte om dom myglade eller inte men som jag sagt. Hade signalen aldrig ljudit är det inte ens säkert att pucken kommit fram till Micke Johansson. Än mindre att han skjutit mål på Ahonen.

Bara att beklaga att det blev som det blev och jag hade säkert varit lika bitter som du i samma läge. Men hade Färjestad spelat sitt spel och låtit bli att ta på sig onödiga utvisningar som puck out eller överfallet på Johan Andersson så hade man inte torskat matchen, End of story
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Svanru: Men herregud vad bitter du är. Ordet pucko är ju uppenbarligen diutt favoritord, kan du inget annat eller?

Bissett19: Absolute, en match ska spelas 60.00 min, inte 60.03 som idag...

Dock riktigt pinsamt att klockan inte fungerar för övrigt. Att folk inte kan ge fan i att slänga in saker är ju märkligt. Sen sätter sig Andersson i en lite knepig sits i samband med sina domslut...

Att sen nån tikare kommer hit och gnäller för nån gammal match gör ju att man börjar undra...
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
FreddanVF: Som att man trycker av matchen när motstådarna gör mål
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Cyklob: Jag är inte längre avstängd... finns fler folk än mig som agerar snabbare än huvudet ibland. Vad vissa inte förstår är att det är slutspel. Man går in i en roll. Dom som känner mig vet hur jag är som människa. Men det är hårda ord och inga visor som gäller i slutspel. Det tycker jag man får tåla.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Svanru: Det får ju dom som i sådana fall möter Frölunda isådana fall verkligen inte hoppas på. Men nu var det ju fel på klockan med, men sedan säger ju karln att han inte kan med den heller det är det jag reagera mest på vad gör du där då om du inte kan med klockan ? :).
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
FreddanVF: Avstängda från matchen eller här på hs menar du ?. Allså jag tycker det är fel endå att du säger att dom är patetiska kunde ju lika gärna varit ditt lag som varit drabbat? eller ? :). Då tror jag nog du vore lika bitter och frusrerad som dom.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Cyklob: Tyvärr samma pucko
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Boråsindian: Ja allså det var ju en kalas match att titta på, klart den bästa jag sett i årets slutspel. Men jag hoppas verkligen för eran skull om ni går vidare att ni kan lira i Scandinavium sedan får vi väll hoppas på att killen som skötte klockan kan klockan i Scandinavium bättre :).
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Boråsindian: i scandinavium är det längre till isen paraplyer och flaskor når förmodligen inte fram men det är tyvärr samma puckofunktionärer
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Bissett19:
Ankeborgen är ett hån mot allt vad elithockey står för.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Haha patetiska FBK supportrar... avstängd, hahaha...
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
FreddanVF:

En match spelas 60 minuter,inte 59.57.....

Sista ordet är inte sagt i denna soppa,det är nog bra för snubben som kastade in glasflaskan,hans beteende kommer nog i skymundan.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Bissett19: Tror detta var sista matchen i Borgen, tur det. Det blir en bra stämmning i hallen, men resten är inte mycket att hurra för. Gammalt och slitet.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Boråsindian:

Adrian skämdes rejält det syntes,men om ni skulle slå ut FBK på Påskafton,blir det fler matcher i Borgen?Hur länge håller konståkningen på i Scandinavium?
Bra match för övrigt....
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Svanru: Jag vet inte om du märkte det men signalen började ljuda långt innan pucken ens var i närheten att spelas upp till eran Micke Johansson.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Svanru: Instämmer.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Boråsindian: Och att trycka av matchen när FBK kvitterar hm, Skicka skiten till div 6
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Boråsindian: Jag glömmer aldrig en oförrätt. Aldrig någonsin. Det borde inte du göra heller.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Bissett19: Kunde inte sagt det bättre själv, detta var inte snyggt allså. Sedan att det är i ett slutspel gör ju inte saken bättre heller.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Uno Gordon: haha, du är ganska rolig. Att du fortfarande tänker på detta måste innebära ett mycket tråkigt liv du har.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Svanru: Jag har INTE försvarat idioterna som kastar in skit på isen.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Boråsindian: Att vara på plats live rankar jag högre än en sketen DVD-film vinklad som ni ville ha den vinklad.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Bissett19: Ja, sådant ska inte hända. hade aldrig hänt om dom lirat i Scandinavium.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
ursäkta stavfelen jag är så jävla upprörd och Boråsarn sluta att försvara puckobeteenden
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Boråsindian:

Pinsamt för Frölunda.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Uno Gordon: Men lilla pyret, jag har guld-dvdn där ser man klart och tydligt. men nu glömmer vi det, det är ju flera år sedan.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Boråsindian: Du jag var på plats i arenan och var välplacerad. Förmodligen mer välplacerad än du någonsin kommer bli. So give up!
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Boråsindian: Nej men i matcher som gäller något fy fan. Jag tror att VF tappar respekt i alla läger (Mattias undantagen).
Det finns ett uttryck att ändamålen helgar målen vilket VF supportrarna på matchen och funktionärerna utnyttjat till max. Stäng av skiten tilldömm segern till FBK allt anat är oförsvarbart.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Uno Gordon: haha, är du helt blind eller?
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Portello: Angående skit på isen, så hoppas jag att han blir avstängd som dom slängde ut. Stäng av honom 3-4 år från alla arenor.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Boråsindian: Aldrig i helvete att det var någon offside i målgården. Han blev ditknuffad. Vart i helvete skall han ta vägen då?
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Uno Gordon: Varför det 2-2 målet dömdes bort var för att en TIK spelare var i målgården före pucken. Lär dig reglerna.
Kommentera

Sv: Frölunda - Färjestad, kvartsfinal 6
Boråsindian: Allså helvete vilken match ni bjöd på. Det var nästan så jag glömde mitt kära Modo var utslaget för ett tag. Men rejält tråkigt att det blev som det blev. Men matchen var ju av högsta klass i alla fall.
Kommentera

« · 1011948 · »