Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

Frölunda - Timrå

« · 486638 · » Till forumet


Sv: Frölunda - Timrå
darktroll:

Finns det nån mer sida förutom den värdelös swehockey.se som aldrig funkar där man kan följa matcherna live?

Sitter på jobbet så har inte möjlighet att lyssna på liveradio från hockeyligan.se
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
danoj: Danoj , svaret är enkelt. det finns inget viktigare än hockey. Fru , barn eller svärmor får vänta ;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
danoj: Sälj dem svart;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Detta är inte sant, jag sitter på jobbet och chefen kommer in med 2 friplåtar till kvällens match, och jag kan inte gå..

Vad gör man?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
WaterMelonMan: Det gör väl alla hockey älskare. Eller ????
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Dragan 2k: Hoppas på en jämn och ra match mellan två av elitseriens bästa lag.

3-3 vid full tid. Tips om vem som får extrapoängen drar jag efter två perioder =)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
BramStokers: Är det så att ni skulle vinna, så gräver vi inte ner oss för det. Vi leder serien klart och kommer troligtvis vinna den också. Då kommer vi har fördel av hemmaplan och kommer höja oss radikalt.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
loopen: Har på känn att Tikarna slår till i kväll med en seger 4-1 och indianerna får söka tröst hos sina squaw inatt bra stålar på oddset också.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Dragan 2k: 3-4 till timrå,så är det bara....
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
gud: Räcker det med 14?? Skeptisk
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
gud: Jag tror att i morrn vid denna tiden, så sitter man nånstans i Göteborg och suger på en 3-2 vinst i sudden igen. Jonte avgör med ett rungande slagskott i vänstra krysset.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
slashpuppie: Du får inte gå till överdrift inte!!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
mangan: aa det är klart det blir STOR seger mot timrå
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
mangan:
Tror du inte på tvåsiffrigt?? 14 - 0 till Frölunda...
Ännu en gång...GRATTIS till SM-Guldet 2004-2005... 
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Timrå är ju inne i ett målstim just nu, baklängesmål alltså. Det bäddar för en storseger. 9-0 blir mitt tips.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
jag tror inte att 5-0 är taget.. om de tinte är det så tar jag det..
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Klinth: Undrar jag om det verkligen är så 100%-igt. Sunda förnuftet håller på Boråsarn och även mok. Deppardelen tror på 14-0. Vilket som är det rätta vet ju ingen före tisdagkvällen.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Linnea: Men kära Linnea, det är ju görenkelt. Vi gör som vi brukar och konstaterar att man helt enkelt skrivt siffrorna i fel ordning ju ;-)

Aha, var dom hemma och dom borta, vad käckt hörruduru, då skrev jag ju fel ju.... Men ack så rätt blev ändå...

Danne: Min kära expertkollega, vi skall naturligtvis hitta formen och fixa till %-en... Men är det inte gött att vara 100%-ig för en gångs skull?

Hur var det nu, svaga minnen av någonting med %-en Helge.... %-en.... Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Redhat: Dom brukade forsla hit en massa snö och ha en snowboard tävling mitt inne i stan. Det är väl så när vi kommer till skidåkning.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Danne_l: Kan ni inte åka skidor. He he!!
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Då kan det ju också bli Scabinavium.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Redhat:

Ja fint är det. Fast staden är som bäst på sommaren tycker jag. Tur man har hockeyn på vintern så man har nåt att fördriva tiden med...
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Linnea: Samt Scandinavium som cab, dvs utan tak.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Danne_l: Ja nedblåsta träd och avbrutna flaggstänger bäddar ju nästan för en riktigt sightseeingtur=)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Danne_l: Det ska jag göra. Var ner ifjol sommar och hade en weekend, fantastisk fin stad. Annars var det ca:20 år sedan man var ner och spelade Gothia Cup.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Redhat:

Vi ser alltid framåt och eftersom vi är i fin form så har vi tippat som vi gör, simpelt och bra. Men du är fortfaradne välkommen ner, kan ju alltid njuta av staden om du inte gillar underhållningen i Scandinavium;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Dragan 2k: Iförd tjära och fjädrar?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Danne_l: Får säga som Linnea här under skrev, man kan inte leva på gamla meriter. Fast det är ju samtidigt synd, annars hade vi ju kunnat sätta in Pecka Lindmark i mål på Tisdag.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Linnea: Jepps. Du tvingas se Division 3 hockey.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Dragan 2k: Är det ett tydligt formulerat krav? Nu har jag givetvis inte sett någon som tippat förlust, men vad händer om någon får hjärnsläpp och tippar med huvudet? Blir det tjära och fjädrar då?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Redhat: Här tippar vi alltid med hjärtat... och ett av kraven för tippningen är Frölunda seger.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Redhat:

Fast däremellan har ju Frölunda kört över Timrå i Timrå osv.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Danne_l: Va! Hörde ni allihopa, Timrå vann sist. Tack Danne, dags att ändra nått tips ändå.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Redhat:

Du, våra matctips går nästan aldrig in ändå. Eller nja, lite titt som tätt kanske.

Sist vann Timrå.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Redhat: Man kan inte leva på gamla meriter=)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Fan vad man känner sig uträknad redan efter att ha läst era matchtips, jag tror inte det verkar vara nån ide att åka ner. Med hur mycket vann Frölunda sist Timrå var ner?
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
darktroll: Är det inte dags för en nolla för Henke nu? Han släpper ett i varje match ungerfär och våra backar går upp i friläges anfall. vad är detta för lag? Eftersom allt verkar helskumt nu för tiden. Vågor spolar på land, flaggstänger blåser av, timrå förlorar med 6 mål på hemma plan, inte en enda NHL match har spelats, en swietchare har gjort flest mål i VF så borde väl det bli 3-0 och Henke gör sista målet?
(Det enda som är som vanligt är att Malmö och Brynäs ska spela kvalserien snart)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
darktroll: Kanske lite som Pebben. Bra egentligen, men har inte riktigt fått till det. HAr dock tagit sig på slutet. Får väl hoppas för vår del att deras formtopp kommer efter säsongen; )))
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Danne_l: Nej att jämnföra er med malmö var inte riktigt snällt. Det är ju kvalserien på dom.

Mina vänner bland utmanarna får hitta en bättre jämnförelse
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
darktroll:

Vik hädan! Att jämföra oss med Malmö ser jag som en skymf mot oss experter. Men ni skall få se, bara mina expertkollegor kunde testa och tippa rätt dom med. Vi har ingen bra procentuell utdelning direkt...;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Danne_l: Ungefär samma som Malmö då ungefär ;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
darktroll:

Ha, det är ju det vi gjort hela säsongen. Maskerar formen, sedan slår vi till med full kraft och kör över allt och alla - helt utan respekt.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Danne_l: Vi bara mörkar formen inför ett stundade slutspel
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Danne_l: Jo men vad för resultat fanns kvar då:)? 1-0. Man får ju vara lite positiv. Även om 11 mål låter väldigt mycket. Men det hade varit kul om ditt resultat gick in slashpuppie.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
slashpuppie:

Uj, experterna ser ljust på denna omgång då flera utmanare tycks ha fått en flaggstång i huvet och förlorat förståndet...;)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
millis: det var ett tag sen jag tippade, men nu kör jag på Rögles vinstresultat idag: 11-2
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Ser inte att 6-1 är taget så då kör jag på det =)
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Emma: Nej jag såg fel 6-3 får det bli.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
Sannes: Då tar jag 6-2.
Kommentera

Sv: Frölunda - Timrå
kungen:
 
För en gång skull så var alla experterna tidiga med sina resultat denna gång.
Sen så hann darktroll att tippa 3-1 innan dig.....
Kommentera

« · 486638 · »