Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

frölunda vinner

frölunda vinner
när mitt brynäs inte mer finns me så är det frölunda som gäller och dom kommer att vinna guldet över färjesta och det är dom värd...fan vad bra lundkvist lr vad han heter i mål är då...=)

Sv: frölunda vinner
JOssana> Jodå han heter LUndqvist och har vart enorm ett antal matcher nu. Bra hjälp av backarna har han ju haft med.

med risk för att verka tjatig (vet att jag frågat detta innnan) är det nån som har frölunda låten som dom spelade under boorkens tid i scandinavium?
Dvs den gick typ "Vi vill se frööööluunda, nu är dom här, lget som ger, det vi vill seee"
Observera att detta inte är låten dom spelar i scandinavium nu när frölunda gör mål.

Håller spelet och turen som dom förtjänat i sig så är dom svårstoppade. Tyvärr får man vänta tills på fredag innan det blir spel igen. Men då smäller det. Sen mot vilka det blir det är skit samma.

1500 biljetter är sålda i dag inför matchen på freda!!!!!!!!!!!!!!!!

Det måste vara mera, för när jag ringde kl. 16.00 va det bara fåtal kvar.....

när min chef ringde fanns det endast biljetter kvar bakom målet...det säger väll en hel´del hur många biljetter som är kvar :)

FORZA FRÖLUNDA

modo ser ut att ta det här, titta på tv4 klockan 22.20 så får vi se vilka frölunda möter i semin, spännande :)

« · 67979