MoK GG: Jo,det är klart. Men det måste ändå bli högre tryck. Vi får sjunga mer. Vi ska visa de andra lagen vilka som har bäst fans i sverige. Vilka som sjunger mest och stöttar sitt lag
Hockeymillis: Visst har vi mycket slipsnissar i Scandinavium mne tänk på att det är dom som står för en hel del av sponsringen till Frölunda Indians. Utan dom inget lag...
Hockeymillis: Det e ju inte så bra...fast det är ju klart att alla som vill se Frölunda ska få gå. Men det är ju synd...för det blir ju inte så hög stämmning då. Men det kan vi ändra på!!!Det är ju ändå vi som bestämmer hur hög stämningen ska vara. Vi får helt enkelt sjunga högre
Frölunda85: Blir svårt att få en 100 % stämmning på Scandinavium eftersom det är så många kostymnissar som går som aldrig ger ifrån sig ett pip på matcherna. Fast mer sånger skulle vara kul...och kanske lite nya ramsor.
danoj: Ja,det är nog bäst. Men vi måste faktiskt jobba på att få ännu bättre stämning i scandinavium!!!Det måste bli ännu bättre tryck!!!!Mer sånger!!Då hjälper vi Frölunda spelarna att ta Sm guld
Frölunda85: jo jag vet, man ska försöka hålla sig till en saklig och vettig nivå, fast det är klart, det blir ju svårt när ingen annan där inne gör det heller.
danoj: gick in på mifs sida. De skrev inte direkt snälla saker om oss. Så jag skrev några taskiga saker till dom..kanske överreagerade lite...men jag blev förbannad