Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

Fyra raka?

« · 518200 Till forumet


Sv: Fyra raka?

Danne_l:

För övrigt tycker jag det är intressant att utmanarna leder med 0-2 efter rond ett (ja, så står det i alla fall). Man skulle nästan kunna ta det som ett tecken på utklassning.

Kommentera

Sv: Fyra raka?
Danne_l: Någon måste ju göra det med. Man behöver ju inte få en fjäder i hatten för allt =)
Kommentera

Sv: Fyra raka?
mok:

Hepp hepp, vem av oss är det som fått in flest resultat den här säsongen(av oss misslyckade experter dvs)? Jo just det!
Kommentera

Sv: Fyra raka?
Poffa: Du fåt tänka på oddsen nu Poffa. Danne har inte haft ett rätt på ehla säsongen... ju fler fel han har ju nämre ett rätt kommer han ju :)
Kommentera

Sv: Fyra raka?

Danne_l:

Du är precis som alla stora matematiska genier missförstådd.

100 riksdaler på 6-1, okej det är bara att logga in på Unibet och spela då med andra ord. F*n ta dig om det inte blir 6-1.

Kommentera

Sv: Fyra raka?
Poffa:

Allt som har med utträkningar och matematik att göra bör jag egentligen hålla mig undan. Du skulle se mina betyg i just matte...

Men denna gången sitter resultatet, har goda vibbar. Så passa på att sätt en hundring på resultatet!;)
Kommentera

Sv: Fyra raka?

Danne_l:

Jag är impad av dina matematiska uträkningar. Men jag är väl inte lika imponerad av att du alltid får fel resultat i uträkningarna...;-)

Kommentera

Sv: Fyra raka?
Danne_l: Härliga ressonemang numera för att få fram resultatet. Kör på 5-1 helt enkelt
Kommentera

Fyra raka?
Jag har vart helt ute och cyklat i alla mina tips så här långt så nu får det bli en lite noggrannare uträkning.

Vi vann serien med 15 poäng.
Luleå kom sjua.
Vi har 3-0 i matcher.
Min bil går fort.

Hm, simsalabim. Hokus pokus. Hipp...

Frölunda-Luleå 6-1!
Kommentera

« · 518200