kalle_75: En annan stor skillnad är ju att Frölunda utnyttjar sina chanser.Ta som exempel idag: Luleå har tre frilägen- noll mål.Frölunda får ett- sätter den.
Portello: är väl inte så svårt om det enda man måste göra är att träffa mål, förr eller senare går pucken in. Lundkvist släpper inte in i mål i onödan. vilket man inte kan säga tex. om nanny. Frölunda vet att även om man släpper nått skott så blir det ändå inte mål. Den tryggheten har inte Luleå.
Sannes: Ja man tackar man tackar :) Efter som jag satte 20kr på Unibet på 8-1 vilket innebar 1.600kr så inte bara äran att skicka in ytterligare ett point till utmanarna :)
Rolig och underhållande match om även lite spänningslös efter 40 minuter spelade... Underbart att Affe fick spä på sitt självförtroende och dessutom att så många i VF fick känna på nätet.
De stående ovationerna de sist 2 minuterna av matchen var härligt och se.
mok: Tackar tackar :) Nu sätter jag resten av Final matcherna, bara så ni vet.... (Övermodig, vad är de?)
Hörde du inte hur jag skrek när det nästan blev 9-1 13 sekunder innan slutsignalen? Var där tidigt igår och spanade efter någon som skulle sätta upp WWS flaggan men såg ingen...
heffe: Heheh enda gången på länge jag inte fick med mej flaggan givetvis. Var för stressad så jag han inte med det. Typiskt måste man ju säga. Nåja du får la hålla kollen vid ev nästa match i scandinavium helt enkelt.
Sätta alla finalmatcherna.... e nöjd om vi kommer dit sen får du gärna sätta alla dom eftersom du sätter Frölundavinster :)
nog för att det stog klart redan efter lottningen.
Ni var helt enkelt bättre. Framför allt har ni en målvakt, det har inte Luleå, tyvärr.
tror att det är största skillnaden, givetvis inte allt men ändå.