liepins: hehe..små små pojkar.. ni ska skämas.. att ni inte har fler inlägg än så..men ni vet det redan.. ni är jagade..innan säsongen börjar är den ÖDMJUKE guden i kapp er..;0)
liepins: Var aktiv långt innan dej så du har kommit ikapp på senare tid när du sitter hemma och slappar och kastar in dynga när vissa sliter och jobbar :)
Klinth: Jasså du passerade 1000 nu med hjälp av lite dyng inlägg. Får väl rensa lite av dina inlägg och få ner dej på jorden igen typ 950 inlägg eller så :)
mysmi: Vi får väl rensa bort hela Gud från gästboken. Han håller ju faktiskt på Timrå det får man ju inte glömma. Dags att ta ur dom tankarna och göra han till Frölundait för som vi säger Alla är Frölunadaiter innerst inne.... alla har bara inte insett det ännu
mysmi: En "stark läsk" kan det väl bli men sen blir det lätt att man tappar fokus på hockeyn och det är ju ändå därför jag går dit. Så mer starkläsk får det bli en annan dag helt enkelt. Jag är en mycket seriös supporter vet du :)
MoK GG: som jag har dryftat innan så är Frölunda mitt andra lag.. när TIMRÅ IK låg där nere i den djupa av den djupaste avgrund så var Frölunda mitt lag i ES..så när nu TIMRÅ IK åkte i semin (emot ett bättre lag) så är jag grymt glad över att det var Frölunda som tog hem skiten...men du måste samtidigt erkänna att TIMRÅ IK gjorde bättre matcher emot er än vad Färjestad gjorde...
gud: Duger inte att ha VF som andra lag vet du :) Har svårt att jämför TIKs spel med FBK spel då VF spelade flera klasser bättre mot FBK. Tror inte TIK hade haft en suck om VF spelat samma spel i semifinalerna faktiskt. Sen tycker jag faktiskt TIK slutade spela hockey ju mer matcherna led och satsade på att kontra även fast deras offensiva hockey lönat sej under säsongen. Kanske kom verkligheten ikapp dom, vad vet jag. Dom borde passat på att ösa på när VF i vissa matcher inte var så värst bra.
gud: Nej jag tror faktiskt inte på det snacket att TIK gjorde Frölunda dåliga. Det var helt enkelt för mycket misstag av spelare som inte brukar göra massa misstag. Sen visst i många fall är det som du säger men det kändes hela tiden mot TIK att gasade bara Frölunda lite så var det ganska lugnt. Skall bli intressant att följa TIK nästa säsong då dom har en massa krav på sej. Och massa spelare som lämnat dom. Blir nog en tung säsong
gud: Jo tungt blir det nog för TIK nästa säsong men en slutspelsplats tror jag allt det blir. Kapanen är viktig även om jag inte fattar varflr inte han fick matchstraff nångång för hans beteende... det gäller visserligen Wallinheimo med :)
KLart vi inte kan vara överens om detta alltid svårt att disskutera sådant mellan 2 personer som håller på lagen men kan erkänna att man blev impad att Timrå tog sej dit dom tog och föll med flaggan i topp!
MoK GG: hehe..Kapanens uppträdande kan man ju nästan skämmas för i mellenåt..jag blev väldigt förvånad när han "ballade" ur i bland..slutspelsnerver säger jag bara..
det skall bli lika intressant att följa Frölunda kommande säsong och hoppas att allt runtomkring laget oxå följer strömmen o ännu bättre..
Men det är så att i och med jag postar detta så har jag skrivit 1000 inlägg här inne, ville bara få det gjort liksom;)
Slå det gud!!