Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

Jubileum

Sv: Jubileum
liepins: Välkommen som fjärde medlem i Frölundas 1000-klubb:-)

liepins:
hehe..små små pojkar.. ni ska skämas..
att ni inte har fler inlägg än så..men ni vet det redan..
ni är jagade..innan säsongen börjar är den ÖDMJUKE guden i kapp er..;0)

var ser man hur mycke inlägg man skrvit?

Dragan 2k: Tackar, det känns bara bra;)

gud: Du vet hur lätt vi håller dig på avstånd. Bara att börja radera;)

Dragan 2k: Liepins skriver ju bara massa dynga det är därför han har så mycket skrivna meddelande :)

MoK GG:
Säger han som ligger 300 inlägg före.. VM i dyngskrivning?;)

fan va vakterna rockar på göteborgs pubar, NOT!!

liepins: Var aktiv långt innan dej så du har kommit ikapp på senare tid när du sitter hemma och slappar och kastar in dynga när vissa sliter och jobbar :)

liepins: Nivån är låg som sagt, ingen hockey och folk måste rensa sina tankar lite... jaja sådant e livet

danoj:
hade du hållt dig till 2.8 så hade vakterna varit snälla..;0)

Dragan 2k: Jag vill oxå vara med...... Jag vill, jag vill, jag vill.....

Klinth: Nu är det nära, nu är det inte långt kvar... Åhhh...

Klinth: Åhhh... nära nu , nära, nära.... Åhhhh... Ahhh... Så näraaa.....

Klinth: Åhh... Ahhhh.... Nu.... Nu...Nu. Nu. NUUUUUU!!!!

Ahhh, vad skönt..... Mmmmmm....

Det finns inget bättre än en cigg i mungipan efter ett sådant klimax ;-)

Äntligen är man med i 1000-klubben ;-)

Klinth:
fusk..;0)

gud: Må så vara, men skönt var det ;-)

Och inte mer fusk än det du gör framför TV´n hemma ;-0

Klinth: Hehe. Vi bler fler och fler. Men nu dröjer det ett tag tills nästa medlem kan göra anspråk på att vara med i detta celebra sällskap:-)

Dragan 2k: Är detta en mini-variant av den så berömda 10 000-meters klubben?

Klinth: Tro mig. Det här är så oändligt mycket större:-)

Dragan 2k: Den där 10 000-meters klubben är rätt mäktig den med ;-)

Fan vad mäktig man är ;-)

Klinth: Snacka om att bli förvirrad, det var tur att jag såg liepens inlägg lite längre ner, jag fick fel associationer från början, haha :))

danoj: Nähä ;-) Fick DU?!?!?

Klinth: Ingenting förvånar mig längre om man säger så ;)

Jag tycker ni är Dirty boys!

Snuskhumrar! Sitta framför datorn o ljuda så där, fy säger jag fy!

Klinth: Jasså du passerade 1000 nu med hjälp av lite dyng inlägg. Får väl rensa lite av dina inlägg och få ner dej på jorden igen typ 950 inlägg eller så :)

MoK GG: kan du passa på att rensa lite av guds inlägg oxå så att han inte ligger före mig ;)

mysmi: Vi får väl rensa bort hela Gud från gästboken. Han håller ju faktiskt på Timrå det får man ju inte glömma. Dags att ta ur dom tankarna och göra han till Frölundait för som vi säger Alla är Frölunadaiter innerst inne.... alla har bara inte insett det ännu

MoK GG: nä, precis så är det, jag arbetar hårt på att få honom att inse det ;)

MoK GG:
hehe..konstigt att det blir sååå mycket dynginlägg när
det är off på säsongen..kan inte förstå det alls..

Landskampen nu på Onsdag..hur ser schemat ut
innan match?? blir det någon *läsk" innan

mysmi: Vi får väl bearbeta honm bättre allihopa så kanske vi kan få han på rätt väg. Även gud måste ibland vägledas.

MoK GG: ja det verkar inte bättre

gud: klart vi ska dricka "läsk"....

gud: Slutar 17 från jobbet och åker knappast hem emellan det är bara utkastad tid. Dricker dock sällan "läsk" innan hockey. 100% fokus vet du :)

MoK GG: du får la dricka "lättläsk" då ;)

mysmi: En "stark läsk" kan det väl bli men sen blir det lätt att man tappar fokus på hockeyn och det är ju ändå därför jag går dit. Så mer starkläsk får det bli en annan dag helt enkelt. Jag är en mycket seriös supporter vet du :)

MoK GG: jo, det är jag med......är du tjej? vi brukar ju vara lättpåverkade ;)....t.o.m jag klarar av en cider ;)

MoK GG:
som jag har dryftat innan så är Frölunda mitt andra lag.. när TIMRÅ IK låg där nere i den djupa av den djupaste avgrund så var Frölunda mitt lag i ES..så när nu TIMRÅ IK åkte i semin (emot ett bättre lag) så är jag grymt glad över att det var Frölunda som tog hem skiten...men du måste samtidigt erkänna att TIMRÅ IK gjorde bättre matcher emot er än vad Färjestad gjorde...

mysmi: Nej fasen tjej är jag absolut inte och en öl eller cider påverkar inte mej det minsta måste hysta i mej mångdubbelt innan dess :)

gud: jaaaa då lilla gubben, de gjorde de :)...........

........(ni andra, håll bara med....)

MoK GG: skoja bara lite med dig :)

mysmi:
Aha..du bara skojades..;0)

gud: Duger inte att ha VF som andra lag vet du :) Har svårt att jämför TIKs spel med FBK spel då VF spelade flera klasser bättre mot FBK. Tror inte TIK hade haft en suck om VF spelat samma spel i semifinalerna faktiskt. Sen tycker jag faktiskt TIK slutade spela hockey ju mer matcherna led och satsade på att kontra även fast deras offensiva hockey lönat sej under säsongen. Kanske kom verkligheten ikapp dom, vad vet jag. Dom borde passat på att ösa på när VF i vissa matcher inte var så värst bra.

mysmi: Man kan aldrig vara riktigt säker alltså :)

MoK GG: om jag är tjej eller att jag klarar av att dricka en cider? ;)

MoK GG:
när Frölunda inte var så värst bra..Hmm..var det inte då TIMRÅ IK gjorde dom dåliga..låter lite sockerConny över det hela nu..;0)

mysmi: Tja vem vet :) Men det råder nog större tvivel att du klarar av att dricka en cider än att du är tjej

gud: Nej jag tror faktiskt inte på det snacket att TIK gjorde Frölunda dåliga. Det var helt enkelt för mycket misstag av spelare som inte brukar göra massa misstag. Sen visst i många fall är det som du säger men det kändes hela tiden mot TIK att gasade bara Frölunda lite så var det ganska lugnt. Skall bli intressant att följa TIK nästa säsong då dom har en massa krav på sej. Och massa spelare som lämnat dom. Blir nog en tung säsong

MoK GG:
där kan jag gärna hålla med dig att det blir en ny säsong,nya krav..jag kommer att bli grymt glad om vi klara en slutspelsplats.

men restan av tjöötet är vi inte överens om..men det är som det ska vara..;0) ni vann allafall rättvist..

gud: Jo tungt blir det nog för TIK nästa säsong men en slutspelsplats tror jag allt det blir. Kapanen är viktig även om jag inte fattar varflr inte han fick matchstraff nångång för hans beteende... det gäller visserligen Wallinheimo med :)

KLart vi inte kan vara överens om detta alltid svårt att disskutera sådant mellan 2 personer som håller på lagen men kan erkänna att man blev impad att Timrå tog sej dit dom tog och föll med flaggan i topp!

MoK GG:
hehe..Kapanens uppträdande kan man ju nästan skämmas
för i mellenåt..jag blev väldigt förvånad när han "ballade" ur
i bland..slutspelsnerver säger jag bara..

det skall bli lika intressant att följa Frölunda kommande säsong
och hoppas att allt runtomkring laget oxå följer strömmen o ännu bättre..

blir ännu bättre..ska det stå..

« · 269497 · »