Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

Julklapp

« · 356640 Till forumet


Sv: Julklapp
Kungen: Hehe.. Darius Kasparaitis är ingen önskedröm för en svärmor direkt... rätt brutal spelstil, men effektiv så det räcker. Ska det ta stopp, då gör det ju det! =)
Kommentera

Sv: Julklapp
mangan: Eftersom du knep den ultimata spelaren (Som däremot inte vet ett skvatt om ES) så väljer jag Pebben Axelsson. Tror inte han var specifikt vald som spelare? Han har hjärta för föreningen och hänger med i utvecklingen här hemma någorlunda! (Till skillnad från Sudden som tror att DIF har vunnit alla SM sedan han åkte) :O)
Kommentera

Sv: Julklapp
Går in o önskar jag oxå då rå,Heda plockade ju min gullegris barnaby(han som knockade jultomten o misshandlar sina egna spelare :-))) Så jag säger kasparaitis,Killen har inte många hjärnceller kvar o vi behöver någon ok inte korkad men en kille som e jävligt elak o går in o kör över lite spelare när spelet går trögt,som det gjort de sista,vi behöver en Ruuto typ,ok Jensa med han e lite för mesig!!!
Kommentera

Sv: Julklapp
Sannes >> Efternamnet fick du rätt iaf. Men han heter Petteri. Som Heda brukar säga: Bäste utländske back som någonsin spelat i elitserien.
Kommentera

Sv: Julklapp
Danne_L:
Jag får väl önska jag också dårå........hm....mangan "tog" ju Mats Sundin.

Men vad sägs om Petri Nummelin (antagligen taskig stavning)....
....vet inte varför jag kom och tänka på han.......finns ju hur många andra som helst......
Kommentera

Sv: Julklapp
mangan:

Som hittat ju, värdet lär ju stiga en aning efter inköpet.

Jaja, jag vill ha Alfredsson i laget efter Jul!
Kommentera

Sv: Julklapp
Kom med egna önskningar! Sudden är ju min gubbe.
Förresten, hur mycket ska man lägga för en signerad Alfie-tröja? Just nu kostar den 179$. Låter billigt tycker jag.
Kommentera

Sv: Julklapp
slashpuppie:

Ja men du väljer ju hellre Lidström för att han är så snygg...*bah*..;)
Kommentera

Sv: Julklapp
Danne_L: Husse eller Alfie lät ju inte så dumt.....och såklart Mats Sundin!
Kommentera

Sv: Julklapp
Jag vill ha en spelare som alltid ger allt, en som kan lyfta laget då dom på bortais har det kämpigt mot exempelvis Mif, jag vill samtidigt ha en som är i topp i de diverse poängligorna, jag vill ha en spelare som kan vara inne och döda utvisningar, jag vill ha en spelare som kan göra det oväntade, jag vill ha en spelare som ensam kan avgöra en match.

Tror bestämt jag beskriver Kristian Huselius, men det är inte han jag skulle välja. Pebben eller Alfie står ju högst på önskelistan om man ska vara lite realistisk också. Får man drömma lite vore ju inte Mats Sundin helt fel alltså..eller varför inte en liten pojkspoling som Paul Kariya...
Kommentera

Sv: Julklapp
Om det bara är en spelare som det gäller så vill jag ha Mats Sundin. I mitt tycke den som håller genomgående högst klass i världen just nu. Gör aldrig någonsin en dålig match, är mycket sällan skadad, producerar poäng och är - just det: CENTER
Vinner 55% av tekningarna. Har snittat 20.35 minuter per match iår. Har gjort 14 mål, varav 6 i powerplay och 5 matchavgörande.
Behöver jag säga mer?
Kommentera

Sv: Julklapp
Danne_L: Jag önskar mig ingen, jag litar fullt på det laget vi har nu!!

Fast det e klart, tror nog att Matthew Barnaby kunde göra ett bra jobb i vissa matcher:) Tror att han kunde göra det lite halvjobbigt för "jönsligan" tex

Om nu inte Carna vill göra comeback...
Kommentera

Sv: Julklapp
danoj: Snyggt försök men ser du det duger inte. haha
Kommentera

Sv: Julklapp
millis:

Ok, men eftersom jag krävde att dom skulle börja vinna igen så blir ju det per automatik egentligen att dom blir "nya spelare" ;)
Kommentera

Sv: Julklapp
En spelare som kan ge lite mer fantasi i anfallet. Någon som gör det oväntade. Någon som kan snurra upp hela motståndarförsvaret och lura upp målvakten i viplogen. Någon som är sportslig. Jag tänker på...ja inte behöver jag förklara mig ytterligare - givetvis är det Donald Brashear jag tänker på.
Kommentera

Sv: Julklapp
danoj:
Du skulle önska dig en spelare =)
Kommentera

Sv: Julklapp
Danne_L:

Att Frölunda släpper mesliret och börjar ånga på som jag vet att dom kan göra, börjar producera vinster igen, och framförallt att se till att ta ner dom malliga kaffedrickarna på jorden igen.
Kanske mer än en önskning där, men det får ni ha överseende med!
Kommentera

Sv: Julklapp
Danne_L: Lidström då för att han e så himla snygg ;)
Kommentera

Julklapp
Så här i Juletid finns det ju inte så jättemycket skoj att skriva om. Tänkte därför vi kunde balla ur lite, låta fantasin flöda.

Ni får alla önska er en spelare som ni hade velat se i Frölunda efter uppehållet, som en Julklapp så att säga. Motivering om just varför den spelaren valts krävs naturligtvis!
Kommentera

« · 356640