liepins: I Näslunds fall tror jag faktiskt att man kan ta det på allvar. Han verkar vara en så'n som går sin egen väg. Han ville ju sluta när han var på topp och syssla med något annat när han flyttade hem. Fast det har man ju visserligen hört förr...
MoK GG: Ok, men brynäs ska fortf få stryk imorrn:) Var rätt intressant på intervjun med conny efter mif matchen, lasse granqvist frågade då hur man skulle göra med målvaktsfrågan framöver, varpå conny svarade "Henke kommer att stå några matcher nu" , ska man tolka det som att henke kommer va 1'e målis nu ett tag framöver?
danoj: Kan vara en test för att se om Henke är i form inför sluspelet. To: Brynäs, Lö: Djurgården, Ti: Färjestad. Det är matcher som är bra värdemätare.... Speciellt Tisdagens match mot FBK, den är tuff!!!
danoj: Ikväll åker ni på storstryk o ni tappar hakan över resultatet lilla julafton redan så här tidigt på året ha ha !!!Hej tomtegubbar slå i .....VF-BIF 1-7!!
svanru: Näe, jag kommer inte till Scandinavium på tisdag, tyvärr. Däremot kommer jag att sitta bänkad framför TV´n på O´learys i Linköping, eftersom jag för tillfället jobbar där. Missar många hemmamatcher pga detta förb****de jobbet. Matchtröja, kepa, öl i mängder och saftig burgare... Sedan en riktigt bra match (hoppas jag) på TV där VF och FBK ger allt för att visa vem som är i bäst form inför slutspelet (VF hoppas jag) och till slut en seger med 5-3 till VF (hoppas jag).
Klinth: Ok ska kika in det jag har faktiskt sett 3matcher med BIF mot VF i scandinavium o alla dom 3 har slutat med BIF vinst årgång 2000 med Lillhonken i målet, sen var jag uppe i Gävle januari 2001 en lördags match då BIF mötte er,då blev det också vinst med 7-2 även om ni hade Husse o JJ som livsfarliga målgörare,Aspen var bra då o även ikväll spikar han igen då han vaktar målet!!
observant: Hittills i år vann VF hemma med 2-1 och borta med 2-0. Detta innebär att VF har 2 segrar på 2 matcher mot Brynäs, men samtidigt har det varit målsnålt i båda matcherna. Vi får väl se hur det går ikväll, oavsett resultat så blir det förmodligen en rolig match att se.
Klinth: Ja hoppas det blir fart o fläkt ifrån båda lagen för grishockey vill jag inte se ifrån någons sida eller ryggsäcks hockey för den delen heller,massor utav mål ska vi säga 8-7 till BIF;-)