Frölunda HC

SHL · 60597 inlägg · 3406 ämnen

Luleå HF-Frölunda Indians

Sv: Luleå HF-Frölunda Indians
Två nya friska poäng till, härligt jobbat grabbar!

Kul att Esbjörs fick sätta den avgörande straffen.

Är det bara för mig som funktionen "tjuvkika" inte fungerar?

danoj: Samma för mig

Svanru: Tjuvkika fungerar. Det enda man får göra är att ställa sig i Sportsnackframen längst upp till vänster. Håll ner vänstermusknapp och dra neråt. Då finns den längst ner. Det är en temporär bugg som orsakar detta lilla fel.

Gött med 2 poäng idag iaf, med lite bättre skärpa i avsluten hade vi kunnat få med oss 3 hem till Götet.
Men det börjar bli förbannat pinsamt att vi ska bjuda motståndarna på mål hela tiden, idag var det Ackeström, och han är ursäktad, för såna saker gör han då inte ofta, men ändå!
Nu tar vi å drämmer dit MIF på torsdag, kan ana en ruskig revanschlusta som hägrar hos vf spelarna, och det kommer också att bli vinst.

danoj: Trodde att vi skulle se revanschen i dagens möte. Känns som vi har en himla massa revanschmatcher på tur:-)

Dragan 2k:

Men det är ju en hemmamatch, då spelar ni ju BRA hockey. Dagens insats rosade inte direkt marknaden, även om ni var lite bättre än Lule..

Dysso: Det var nog bland de tråkigaste jag sett sedan...mmm låt se här...jo sen den senaste bortamatchen:-)

Nej. Det stämmer inte. Då njöt jag av HV spelet. Skämt åsidor var det här en grymt tråkig match. Ingenting hände egentligen över huvudtaget. Lite skitmål här och där.

Seeeegt.

Dragan 2k:

Mmm, tur att det iallafall var jämt målmässigt och alltså lite spänning. Hade man haft det här spelet med en tremålsledning för ena laget så hade man väl somnat på läktaren.

Dragan 2k: Har dom någonsin spelat rolig ishockey????Inte vad jag kan minnas 30 år bakåt i tiden!!!

Observant: Senaste matchen mot dem var rätt kul. I och för sig vann vi med 6-2. Undrar om det har ngt med saken att göra?

« · 317355