Matchen i matchen... 2 Landslagsmålvakter vaktade målen i Scandinavium igår. Många undrar vem kommer att vara första målvakt i landslaget. Hardy har säkert inte bestämt sig än, han vill nog se mer av Lundqvist i internatonella matcher först.
Innan säsongen var Liv nummer ett men är han det fortfarande? Lundqvist har gjort en grym säsong och är elitserien bästa målvakt, det tycker i alla fall jag...
Men matchen i matchen igår den tycker jag Liv vann inte p.g.a att Lundqvist var dålig utan p.g.a att Frölunda var så jävla bra och skapade så mycket ja hade det inte varit för Liv så hade Frölunda vunnit stort igår.
Party Hard: Självklart kommer Liv bli förstemålis i Baltica Cup. Lundqvist skall se och lära lite först. Sen tycker jag helt klart att Lundqvist vann målvaktmatchen eftersom Liv var jävligt ostabilo efter 1a perioden.
Innan säsongen var Liv nummer ett men är han det fortfarande? Lundqvist har gjort en grym säsong och är elitserien bästa målvakt, det tycker i alla fall jag...
Men matchen i matchen igår den tycker jag Liv vann inte p.g.a att Lundqvist var dålig utan p.g.a att Frölunda var så jävla bra och skapade så mycket ja hade det inte varit för Liv så hade Frölunda vunnit stort igår.