gud: Har ingen aning faktiskt. jag såg en butik som bar öppen och in i den gick jag. väldigt trevliga människor där . det verkade som dom ville att jag skulle köpa hela affären. Kan ha varit Domus men är inte säker. nä nu vet jag det var Mc Donalds för jag käkade också. Undrar om dom har ölkorv där hmmm.
Peter72: Ooo...den blev ju seriös sedan du kom tillbaka ifrån resan till TIMRÅ IK gästbok...
det problemet med surret känner jag igen..Hmm..är du säker på att det var ICA du köpte sockerdrickan?? låter mer som Domus på Avenyn..eller lite längre ner på gatan..vid skopunkten??
gud: Den är seriös nu. vi har lyckats att få bort surrandet. det var en riktig plåga. men konstigt nog surrar det lite i alla fall. J..la sockerdricka. Sicken skit system...hrm icabutiken säljer.
gud: Man kan inte hälla sig i det. det svider som f.n i ögonen. Ohh fan nu vet jag vad du menade. man skall alltså hälla det i munnen. Då har jag gjort fel hela kvällen. Sicket slöseri med sockerdricka.
mysmi: Kan det vara ett bi? Nej. kan det var en fluga? nej. Jag vet det är bara i skallen som det surrar. Men är helt enkelt packad för att veta nåt. he he