Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

Semifinal 4:7

« · 526443 Till forumet


Sv: Semifinal 4:7
mangan: Hm. För ett par dagar sedan var det snö där.

Jag är faktiskt mer allvarlig än du tror.
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Frisco: Där finns ingen is. Det är gräs som gäller där, vet du.
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Varför har inte Frölunda lagt matcherna på Nya Ullevi?
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Theodore: Tipset man kan ge är väl att ringa JK och fråga om det finns möjlighet att enbart boka biljetten hos dem. Här i Frölundas forum har vi svårt att svara på sådana saker. Klart är väl dock att några andra än JK:s biljetter är lika lätta att hitta som en AIK:are i en Djurgårdsklack.... :-)
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Theodore: ja men du kan antagligen inte gå till Ticnet eller Scandinaviums biljettkassa och köpa biljetter. Sen finns det ju alltid bolag som fixar resor o redan köt biljetter.
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
perem8:

Inte enligt en tidningsannons. Där ingår bussresan också. Var i tidningen igår. Men ville köpa bara biljetten! Det andra kostar 500spänn pers!
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Theodore: Du kan glömma biljetter dom är slut för länge sen!
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Danne_l:

Jovisst är det så... Det räcker inte med att dom har mest folkmängd å rikstäckande lokal tv. haha

Men Frölunda visar vilka som är STÖRST BÄST å VACKRAST =)
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
FreddanVF:

Allt grundar sig väl i att de vill vara störst, bäst och vackrast - jämt och i allt.
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Danne_l: Det jag tycker är mest fascinerande är deras snack om supporterkultur... Men dom har ALDRIG fullsatt i globen. När det är fullsatt så är det dom gångerna dom mött AIK. Och så säger dom att vi skryter med våra derbyn på Ullevi i fotbollen.
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
FreddanVF:

Ja, det är fascinerande det där hur dom kan ha så mycket åsikter om hur tyst det är. Trots att de aldrig är här. Dom får i alla fall vara bra många för att kunna höras i Borgen...
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Danne_l: Ja... så kan dom sluta å tjata om hur dött det är bara för att det kan låta tyst på radio å i tv. Kommer dom till borgen kommer dom bli chockade.
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Danne_l: Ahh räcker med Ekman o Co :)
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
mok:

Om inte annat lär det höja stämningen i borgen. Alltid kul med några att hetsas mot:)
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Danne_l: Klart det e ju fredag p folk e lediga. Lite trist igår med typ 2 DIFare i borgen :)
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Dragan 2k: Haha måste varit en upplevelse utöver det vanliga.. Speciellt med den där extra reklamen dom sätter på ovanpå den redan höga sargen. Snudd på ståplats.
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Danne_l: Haha. Det var en upplevelse må jag säga hehe. Begränsad sikt stod det på biljetten. Förstår ingenting. Jag såg sargen hur bra som helst
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Dragan 2k:

Dom hålls tills motståndarlaget säger till. Du vet, det var därför du satt på rad 0 en gång;)
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
mok:

Vad jag hört så arrangeras det en resa hit på fredag, så räknam med att dom biljetterna kommer utnyttjas.
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
mok: Hur ligger det till egentligen? Bortalagets supportrar har X antal platser bokade. Hur länge har man det?
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Theodore: Ståplats kostar 280pix vad jag vet bara att ligga på luren o försöka få biljett dit annars som någon sade kolla med Järnkaminerna för dom har 157 biljetter men dom kommer knappast....
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Danne_l: Bortaläktaren skulle han nog gilla Djurgårdare som han verkar vara.
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Danne_l: Eller en skitdyr svartabörsenbiljett utanför arenan.... Sorgligt att folk skall sko sig på det viset....
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
FreddanVF: Visst är det så eller rättare sagt det borde väl vara så. Fast kanske har Järnkaminerna några biljetter till salu?
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Theodore:

Ditt hopp står väl till Djurgården då, att du köper via supporterklubben och således hamnar på bortaläktaren.
Kommentera

Sv: Semifinal 4:7
Theodore: Tänkte du boka biljetter till match 4 dvs match 2 i Göteborg. Den är slutsåld för längesen. Långt innan det var klart att Djurgården var klara som motståndare.
Kommentera

Semifinal 4:7
Vet nån vart den 4matchen spelas i Göteborg?
Frölundaborg eller Scandinavium??
Och vad kostar biljetterna???
Tänkte boka biljetter.
Kommentera

« · 526443