Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

Silly Season

« · 544645 Till forumet


Sv: Silly Season
danoj: Han kan få en klausul "om NHL inte startar så får jag ingen plats" :) HV är inte helt osanolikt som du säger dom kommer nog värva hej vilt för att slippa fiasko igen.
Kommentera

Sv: Silly Season
mok:

Jo det blir det ju, men han kanske skulle få någon form utav "om nhl börjar så drar jag" klausul, tror dock att han går till HV.
Kommentera

Sv: Silly Season
danoj: Tänkte mest att vi har ju JJ, Joel och Pluss om man nu antar han fortsätter som center. Känns jobbigt att ta in Franzen om det fortfarande inget NHL blir till hösten. Eller vad tror du?
Kommentera

Sv: Silly Season
mok:

Det är väll inte mitt jobb att komponera femmorna, vi har 2 tränare som har den uppgiften ;-)
Kommentera

Sv: Silly Season
danoj: Vart i Frölunda skulle han ta plats??
Kommentera

Sv: Silly Season
Linköpings Johan Franzen har gjort klart med en ny svensk klubb enligt corren.se.

Tror ni Ahdrian är där o hugger eller går han som "väntat" till Hv eller FBK?
Kommentera

Sv: Silly Season
audiblegiraffe:

Jag tror att den största orsaken till att han valde HV, är att det är nära hem till Göteborg.
Kommentera

Sv: Silly Season
danoj: Jäkligt synd att han valde HV.. fan ska han dit och göra. Visserligen får han nog mer istid än i Frölunda, men det känns som det hade varit bättre om han dragit till typ nån av norrlandsklubbarna, så han fått ännu mer istid.
Kommentera

Sv: Silly Season
Jensa Karlsson nu helt klar för HV71.

Se länk.
Kommentera

Sv: Silly Season
danoj:

Japp. Skulle tippa på att ledningen gör ett litet studiebesök under VM-turneringen och där försöker hitta en eller två fina pöjkar. No worries mate:)
Kommentera

Sv: Silly Season
65selander: Typ 6 st :-)
Kommentera

Sv: Silly Season
danoj: Med eran kosing så shoppar ni nog under VM. Det som blir över kan ni skicka till Brynäs och då med fördel ett gäng backar
Kommentera

Sv: Silly Season
Bara ett påpekande, har i princip inte alla klubbar gjort klart med något nyförvärv inför nästa säsong förutom Frölunda?

Å andra sidan vill jag inte byta ut någon :-)
Kommentera

Silly Season
Tänkte en tanke nyss! (Kan aldrig vara bra att tänka)

Kan Dunham eller Blackburn vara konkurrenskraftiga alternativ i målvaktsfrågan för Frölunda?

Ingen av dom är dåliga, om man säger så. Dom har väl inte haft så god hjälp i mitt älskade Rangers, men presterat rätt så bra ändå.

Min tanke var väl att vi kniper den som är bäst för dagen som plåster på såren för att dom tar Henke ifrån oss.

Rättvist va?
Kommentera

« · 544645