Frölunda HC

SHL · 60613 inlägg · 3407 ämnen

Stöm och Timmy Pettersson

Stöm och Timmy Pettersson
Tycker det känns lite oroväckande att varken Ström eller Timmy skrivit på ännu. Om inte Timmy skriver på tycker jag att de behöver värva en back till. Annars ser laget spännande ut inför nästa säsong. Speciell att Ackeström och Esbjörs kommer tillbaka är suveränt. Det är viktigt med spelare med äkta frölundahjärta.

Sv: Stöm och Timmy Pettersson
avondale:
Om jag förstått allt rätt så är inte Timmy nöjd med budet han fått utan han avvaktar lite då det finns andra intresserade elitklubbar.
Håller med om att det ser lovande ut inför nästa år..klart bättre än samma tid förra året!

Enligt GP är Ström och Frölunda överens om ett 2-årskontrakt. HÄRLIGT. I min text igår glömde jag Carna och Micke. Självklart är även de viktiga att ha kvar inför nästa säsong. Om även de blir kvar tycker jag att de kan ta upp någon/några från U20. Vi får inte glömma att IKONEN mer eller mindre är ett nyförvärv gentemot förra säsongen.

I GP står det att nu e det bara Timmy Pettersson som Frölunda vill behålla som saknas. Carna och Micke då?! Att inte vilja ha kvar Carna vore ett brott mot hela staden Göteborg ju!!!

/Peter

Jag har inte koll på vilka som inte har kontrakt så kan nån skriva det?Men Carnbäck är ju självklar att ha kvar iaf!

Nike89: Just nu står Timmy Pettersson, Patrik Carnbäck, Mikael Andersson, Mattias Luukkonen och Peter Ström (om inte GP:s info om nytt kontrakt stämmer då) utan kontrakt.

/Peter

Både Mikael Andersson och Patrik Carnbäck är ganska självklara att ha kvar.Peter Ström är jag tveksam till men skriver man kontrakt med Mattias Luukkonen och Timmy Pettersson så är ledningen nog lite för snäll.

Nike89: Enligt GP har Ström skrivit på ett 2 års kontrakt och att Frölunda vill ha kvar Pettersson. Men dom nämner oxå att Pettersson är den ENDA som saknas som Frölunda vill ha nytt kontrakt med. Det reagerar jag på. Micke måste (anser jag) få ett nytt kontrakt och Carna är så självklar att det vore ett brott mot hela staden Göteborg att inte förnya hans kontrakt!

/Peter

« · 82001