Frölunda HC

SHL · 60638 inlägg · 3408 ämnen

TV4 - vilket fiasko!

TV4 - vilket fiasko!
Vad härligt att det blev MoDo trots allt. Jag tror dock att vi krossar både MoDo och Leksand, men mot Leksand hade vi väl inte haft några gubbar kvar till semin;).

Jag vill dock i år igen påpeka TV4:as lotterifusk!

Som ni flesta säkert såg och hörde försa sig mannen till vänster i TV-rutan. "Det blir Lul..." hörde man strax innan han ens rörde lappen som skulle utse Timrå:s motståndare! Uppgjort på långa vägar är min starka uppfattning! Vilket fiasko - TV4!

Ska det vara lottning ska det vara fair! Det är väl omöjligt så länge TV4 har hand om det!?!

Jag tycker att ettan ska få välja mellan 7:an och 8:an och så vidare. Typ som i handbollen!

Sv: TV4 - vilket fiasko!
danne147:

Visst, danne147, heja...

danne147:

Själv tycker jag det borde mycket bättre om man t.ex singlat slat om det. Mycket rättvisare... Eller som du säger, att ledaren får välja motsåndare...

Cc: varför tog dom upp frölundas lapp först??kunde dom inte ha lottat??

eddie1:
Lite så...
Lite väl stora lappar för att vara lotter också... det ska ju vara i sådan storlek att de är helt gömda när man drar dem..

Cc: jo precis:)men det är bara o slå modo o jag är nästan söket på att vi gör det vi har ett starkare lag..men jag tror det blir 4-3 i matcher så jämnt blir det..

« · 223950