Klinth: Håller med dig precis i ditt senaste inlägg. Färjestad tror dom är så himla oövervinnerliga. Hur kommer det sig isf att FBK har vunnit 1 match och VF 3. Jag tror knappast att FBK ställde ut skridskorna och vilade sig genom dessa matcherna. Sen att VF nu också har en ruggig första kedja som kommer göra mos av alla dom möter är en helt annan historia!
Klinth: Värst vad du har blivit uppblåst. Först skall du se fram emot kvarten mot t ex HV, SSK eller varför inte Modo. Enkel match för era indianer eller? Vad sägs om semi VF-DIF och FBK-TIK lika enkelt där sen är det bara att ställa ut skridskorna mot urusla FBK. Det är ju så enkelt att man inte ens behöver spela :-)
svanru: Ni kommer inte vinna punkt slut... Jag är säker på att ni inte kommer vinna, kanske inte vi gör heller men ni gör det absolut inte. Varför? Målisen läcker!! Hur mycket ni än vill överskugga detta så är det ett faktum. Sen så är ju inte försvaret speciellt bra heller.
Ni är för goa om jag badar i pölen på Götaplatsen så kommer allt vatten att rinna ut. Ni kan inte ana hur mycket öl jag har firat 6 SM guld med och det har påverkat kroppshyddan. S
Ni är för goa om jag badar i pölen på Götaplatsen så kommer allt vatten att rinna ut. Ni kan inte ana hur mycket öl jag har firat 6 SM guld med och det har påverkat kroppshyddan. S
Ha, en kvartsfinal mot MoDo är väl inga pix, dom har vi ju slagit ut ur slutspel gång på gång, år efter år. Börjar bli lite långtråkigt nu ;-)
Hv 71 eller SSK är ju lag som vi brukar sopa banan med, 0 respekt för dom, vad har dom att komma med? Värdelösa målvakter som absolut inte kan spika igen och ställa till det ;-)
Semifinal mot DIF? Har ju slått ut dom förrut. Dessutom trivs vi ju i Globen ;-)
Behöver jag ens nämna FBK? Hur har det gått i år? Sådana fina resultat mot FBK är vi ju vana vid ;-)
Sedan har vi ju sådan enorm erfarenhet av just finalspel, så jag är INTE orolig ;-)
Klinth: Hur många mål har FBk gjort på VF? Visst FBK har gjort mest mål men VF har släppt in minst. Eftersom vi har gjort näst mest så är ju hela saken klar. Vf slår ut FBK lika enkelt som vi slog Linköping senast.
Klinth: Känns faktiskt ganska bra att inte vara superfavoriter som förra året.Hoppas att Conny och spelarna är så självsäkra att man tror att man knappt behöver spela om det.
svanru: Conny och spelarnba står med båda fötterna på jorden och vet vad ett slutspel handlar om. Sen att försöka lasta över favoritskapet på andra lag som du gör är ju bara löjligt.
Klinth: Precis det är ju nu det börjar gamla meriter har inget värde. Nu är det kamp på liv och död, fysiskt spel, snälla domare, avbitna naglar, ståpäls, darr i knäna, längtan och trängtan som gäller.
nu tar vi det j#dra lugnt nu va...;0) vinner TIMRÅ IK SM - Guld så funderar jag på att springa näck upp för Avenyn till Götaplatsen...(snor den ifrån radio city 107.3)
vad kan det tänkas att ni kan göra om mot förmodan Frölunda vinner Sm - Guldet...;0)
gud: hahaha ja det hade vart en syn det!! :) Om Frölunda vinner vet jag faktist inte vad gör, jag lär väll befinna mig i ett chocktillstånd iaf i början, sen blir jag nog helt galen å häller i mig en massa alkohol, ska även jag göra mitt bästa för att hamna på löpsedeln, vad sägs om denna rubriken i GT "Danoj ägde upp avenyn!" , låter rätt bra va? :))))
gud: hahah nä nu jäv**r!! Säg till nästa gång du ska ut med farbröderna så ska jag hänga med å supa er allihopp under bordet, här finns det kapacitet!!!
Klinth: Jag är ledsen,men i år blir det ingen billackering och bad.....nästa i år kanske???? Sm-Guldet går i år till Timrå IK!!!!! Badet blir i Indalsälven.......VÄLKOMMEN!!!!
SMÅLAND: Eller så kan ju du hänga på och simma i Göta älv, från Göteborg till Trollhättan, motströms, slussa i Lilla Edet och i Trollhättan.... Det blir skitkul när Frölunda tar SM-guld ;-)