Klinth: Precis det är ju nu det börjar gamla meriter har inget värde. Nu är det kamp på liv och död, fysiskt spel, snälla domare, avbitna naglar, ståpäls, darr i knäna, längtan och trängtan som gäller.
nu tar vi det j#dra lugnt nu va...;0) vinner TIMRÅ IK SM - Guld så funderar jag på att springa näck upp för Avenyn till Götaplatsen...(snor den ifrån radio city 107.3)
vad kan det tänkas att ni kan göra om mot förmodan Frölunda vinner Sm - Guldet...;0)
gud: hahaha ja det hade vart en syn det!! :) Om Frölunda vinner vet jag faktist inte vad gör, jag lär väll befinna mig i ett chocktillstånd iaf i början, sen blir jag nog helt galen å häller i mig en massa alkohol, ska även jag göra mitt bästa för att hamna på löpsedeln, vad sägs om denna rubriken i GT "Danoj ägde upp avenyn!" , låter rätt bra va? :))))
gud: hahah nä nu jäv**r!! Säg till nästa gång du ska ut med farbröderna så ska jag hänga med å supa er allihopp under bordet, här finns det kapacitet!!!
Klinth: Jag är ledsen,men i år blir det ingen billackering och bad.....nästa i år kanske???? Sm-Guldet går i år till Timrå IK!!!!! Badet blir i Indalsälven.......VÄLKOMMEN!!!!
SMÅLAND: Eller så kan ju du hänga på och simma i Göta älv, från Göteborg till Trollhättan, motströms, slussa i Lilla Edet och i Trollhättan.... Det blir skitkul när Frölunda tar SM-guld ;-)