Hör ni era rödskinn, se till att dänga till Gnagarna i morr´n så vi slipper ha dom flåsande i nacken! Vill dessutom gärna se dom svettas mot Leksand på Hovet i KS..... ;-))
Danoj Dom kan ju börja med allsvenskan. Men frågan e vad AIKs ägare gör om dom kommer till kavlserien (eller snarare när) och vad dom hittar på om AIK trillar ur. Vilket helt enkelt e för bra för att bli sant.
älska älska älska göteborg...ok, aldrig hata bara älska. så ja hatar inte gnaget men ja tycker fan INTE om dem. ok? fan va spännande. hehe, kram på er indians! ///Hannah
Borås Carna är alltid Kung! Men härligt att se Pasi in och slå på aikaren i slutet. Har väntat i 46 matcher för att få se han kasta handskarna! Härligt att nån visade vad dom tyckte om Aikarnas eviga gnällande och fula spel.
Borås Mycket utvisningar tyckte jag inte det var. Men Pasi vevade loss på en stackars AIKare i slutet och fick matchstraff likaså AIKaren. Härligt att se.
Hockeybruden Visst 5 i rad är inte illa. Men kolla vilket motstånd det vart Linköping, Timrå, Luleå, Södertälje och AIK ingen som blir speciellt skrämda av dom lagen. Bara kolla tabellen.
mok gg. jo du ja vet mkt väl vilket motstånd det varit mot vf de senaste fem. men ändå. dif förlora mot timrå vi tog dom....ett exempel bara! men ok, ta mina drömmar ifrån mig, gör det! =)))) tro inte att jag är en fjortis som står i klacken å raggar killar...=)
Gone Hahaha vi får la se hur det blir med det. DIF e nog det sista av lagen jag vill möta i kvarten av dom 3 lag det kan bli. Även om jag nu vet att VF kan slå DIF har dom ett riktigt taskigt facit i år. Och i det sista avgörande kanske det sitter mentalt. Vem vet!
Fast nu kanske jag svarade lite märkligt märker jag... det var förmodligen vf du gav dig på... sorry. Blir så ibland när trådarna rör ihop sig och man dessutom är van att bli påhoppad av täljefans... ;)
Vill dessutom gärna se dom svettas mot Leksand på Hovet
i KS..... ;-))
Hälsningar från en luttrad Brynäsare...