« Föregående · 1099434 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Timrå - Frölunda
spud: Haha men Charles har då aldrig skyllt ett mål på att isen är för nyspolad haha, jag har inget emot Dahlén killen är grymm, men de där kändes så jädra fel bara.
Sv: Frölunda - Skellefteå
Dragan 2k:
Skiftningar i istemperaturen beräknas enligt säkra källor.
Drei-Drei...
Skiftningar i istemperaturen beräknas enligt säkra källor.
Drei-Drei...
Sv: Frölunda - Skellefteå
Dragan 2k: hmm, jag gjorde samma kalkyleringar som du men fick fram 3-2. Då är ju frågan om det är du eller jag som har räknat fel?
Alltså: 3-2
Alltså: 3-2
Frölunda - Skellefteå
Skönt att slippa Söderberg. Den lilla liraren är fan i mig snudd på omöjlig att få stopp på.
Efter timmar av analyser, trendjämförelser, värderingar av form, kompetens och mätning av istemperatur, zambonihastighet, och väderomslagsrapporter har jag kommit fram till att det kan inte bli annat än en 4-2 seger till Frölunda.
Tippa ni emot om ni vill.
Efter timmar av analyser, trendjämförelser, värderingar av form, kompetens och mätning av istemperatur, zambonihastighet, och väderomslagsrapporter har jag kommit fram till att det kan inte bli annat än en 4-2 seger till Frölunda.
Tippa ni emot om ni vill.
Sv: Timrå - Frölunda
Modano: Kan väl passa på att tilläga att Challe gnällt en del han med. Som spelare måste det vara ett helvete med en sån sur kärring runt sig varje dag.
Sv: Timrå - Frölunda
Grattis Modano!
Du har härmed tagit över titeln som HS sämsta skribent.
Grattis, Grattis!... som Loket skulle ha sagt.
Du har härmed tagit över titeln som HS sämsta skribent.
Grattis, Grattis!... som Loket skulle ha sagt.
Sv: Timrå - Frölunda
Modano: Tur att challe aldrig gnällt på domarn efter en torsk så du har ryggen fri när du vräker ur dig sånt där.
Sv: Timrå - Frölunda
Dahlen vilken pajas lika tråkig och sur som Hardy Nilsson när han ska grina på domaren så fort frölunda torskar. Som spelare måste det vara ett helvete med en sån sur kärring runt sig varje dag. Klart det slutar som för Hardy med sparken i baken till slut.
Sv: Timrå - Frölunda
Tikinmyheart: Frölunda Timrå blir alltid bra matcher, men Timrå är bäst tydligen även utan Mikko L superstar ;) och Mikko är bättre än Niskala så de känns även de kanon.
Sv: Timrå - Frölunda
Tikinmyheart: Fanns väl inte så mycket att protestera emot egentligen, tyckte Rådbjers insats var helt ok. Visst, han släppte en del men det gjorde han ju åt båda hållen. Niskala är grym, Hahl var ju millimeter från att måla, hade ju en i ribbkrysset. Frustrerad var han kanske, vi hade ju ändå matchen så det kanske var det han lackade över.
Sv: Timrå - Frölunda
Tikinmyheart: Hehe. Frustrationen från Luleåmatchen kanske sitter kvar? Niskala är vard varenda krona. Äntligen har vi en sådan spelare som vi hoppades att Andreas H skulle vara. Ända sedan Magnus Johansson försvann har han saknats.
Han är redan vår bästa målskytt bland backarna. Ett mördarskott.
Han är redan vår bästa målskytt bland backarna. Ett mördarskott.
Sv: Timrå - Frölunda
qslig: Tror inte att han medvetet gick in för att skada. Annars var det väl en jämn och trevlig match med ovanligt många frilägen.
Dahlèn verkar numer ha åsikter om domarinsatserna. Frustration kanske? Jag är helnöjd så länge Hahl inte målar mot oss:) Niskala verkar vara värd sina miljoner!
Dahlèn verkar numer ha åsikter om domarinsatserna. Frustration kanske? Jag är helnöjd så länge Hahl inte målar mot oss:) Niskala verkar vara värd sina miljoner!
Sv: Timrå - Frölunda
Tikinmyheart: Ja, det vore ju tråkigt. Dock så var den inte särskilt hård eller ful för den delen heller och skulle det visa sig att han blev skadad av en sådan smäll så vore det bara en tidsfråga innan det hade hänt ändå.
Sv: Timrå - Frölunda
qslig: Låt oss hoppas att DiPentas crosschecking inte gjorde slut på Pärssinens hockeykarriär.
Sv: Timrå - Frölunda
Dragan 2k: Och så har då Frölunda spelat 17 matcher i rad där det lag som gjort första målet fått med sig minst 2 poäng...... spännande svit att följa.
Sv: Timrå - Frölunda
qslig: Surt var ordet. Trodde en trea skulle komma idag efter vår finska backguds briljanta mål. Men kampen går vidare. Den där fördömda förstaplatsen verkar vara ouppnålig.
Men starkt att plocka poäng i Timrå.
Men starkt att plocka poäng i Timrå.
Sv: Timrå - Frölunda
Ja, med ett sådant dåligt försvarsspel så får man vara tacksam för en poäng mot Timrå. Vart tog defensiven vägen som varit så bra tidigare? Å andra sidan hade man ju en trea tills DiPenta får hjärnsläpp med sin crosschecking, så fruktansvärt obegåvat. Hur sudden avslutas med ett friläge pga dålig koll känns symptomatiskt för matchen.
Sv: Timrå - Frölunda
asså dom kanske ska lära sig att försvara? frölunda suger kommer alltid att göra
Sv: Timrå - Frölunda
lu93rowa:
Japp..Det var dig jag frågade..
Mitt nick är ganska ok..Otrolg ödmjuk är jag också..
Ditt nick är ganska ovanligt..Siffran 93 står det för
det år när du är född??
Ser att du tror på en Frölunda förlust..Själv så tror jag att Frölunda vinner
med 4 -2..
Japp..Det var dig jag frågade..
Mitt nick är ganska ok..Otrolg ödmjuk är jag också..
Ditt nick är ganska ovanligt..Siffran 93 står det för
det år när du är född??
Ser att du tror på en Frölunda förlust..Själv så tror jag att Frölunda vinner
med 4 -2..
Sv: Timrå - Frölunda
Dragan 2k:
Det som talar för Frölunda är att jag har lagt mina slantar på timrå :)
Det som talar för Frölunda är att jag har lagt mina slantar på timrå :)
Sv: Timrå - Frölunda
qslig: Robin Jonsson ja. Drog på sig utvisning efter utvisning senast har jag för mig när vi spelade mot dem. Men då är ju risken att vi måste spela powerplay. Nu slipper vi förhoppningsvis det.
Sv: Timrå - Frölunda
Dragan 2k: jo, det är klart att Timrå är svagare utan Lehtonen. Robin Jonsson hade gärna fått spela, det hade talat FÖR Frölunda mer än emot. Första målet känns viktigt.
Sv: Timrå - Frölunda
qslig: Dock så kan det nog kanske bli lite enklare denna gång då det verkar som om Lehtonen och Robin Jonsson missar dagens match. Men som det brukar vara när det gäller Frölunda (undra om det är ngt som alla supportrar säger) är att när allt talar för en Frölundaseger blir det tvärtom.
Kan vi hålla oavgjort fram tills säg 58:e matchminuten kan vi kanske ta poäng.
Sv: Timrå - Frölunda
Hahl Bundy: Det räcker väl att kolla på hur bra det gått för Frölunda tidigare uppe i Timrå för att inse att det inte är någon lätt uppgift att besegra Timrå på hemmaplan. Frölunda är visserligen starkare nu än tidigare men ändå. Starten avgör.
Sv: Timrå - Frölunda
Dragan 2k: "Som sagt - vi kommer få det riktigt svårt idag."
Ha ha ha ha ha ha ha ha. Oj oj jag får ont i magen. Det var längesen jag skrattade så mycket.
Göteborgshumor. HA HA HA. Jag orkar inte mer. Vi hörs. Ha ha.........
Ha ha ha ha ha ha ha ha. Oj oj jag får ont i magen. Det var längesen jag skrattade så mycket.
Göteborgshumor. HA HA HA. Jag orkar inte mer. Vi hörs. Ha ha.........
« Föregående · 1099434 · Nästa »