Skärp till disskusionerna här inne. VI snackar hockey och inte massa annat dravell! Håll er till ämnet så slipper jag rensa så mycket.
Rensning
« Föregående · 244223 Till forumet
Sv: Rensning
gud: Bara att hoppas på det. Alla förutsättningar finns för att det ska bli en riktigt kul tillställning. Två lag som tycker om att lira hockey och inte enbart förlita sig vid motståndarens misstag måste innebära en riktigt rolig match. Fullt med folk och en härlig atmosfär. Kan det bli bättre?
Sv: Rensning
Dragan 2k: Sitter och längtar till lördag då vi kommer ett gäng med buss(ar) från Timrå/Sundsvall ner till Göteborg. Vet inte vilken tid vi drar, men det skulle vara underbart att hinna träffas på det där Baloo, eller vad det heter där ni brukar hålla till, innan matchen.
Hoppas vi leder i matcher då. Större under har ju skett. Vem trodde för ett par år sedan att Frölunda skulle gå 20 mille plus? Vem trodde i början av säsongen att Timrå skulle spela semifinal? Ja, SMÅLAND då, men inte så hemskt många andra (definitivt inte Nubben verkar det som enligt AB).
Hoppas vi leder i matcher då. Större under har ju skett. Vem trodde för ett par år sedan att Frölunda skulle gå 20 mille plus? Vem trodde i början av säsongen att Timrå skulle spela semifinal? Ja, SMÅLAND då, men inte så hemskt många andra (definitivt inte Nubben verkar det som enligt AB).
Sv: Rensning
RoW: Underbart när en massa supportrar, egna som motståndarens, möts upp före och efter match.
Det är bara att erkänna. Timrå har imponerat och överraskat positivt i år sportsligt. Och den vändning som skett i Frölundas ekonomi är utan tvekan en oerhörd framgång. En framgång som i sig kommer föda flera framgångar.
Det är bara att erkänna. Timrå har imponerat och överraskat positivt i år sportsligt. Och den vändning som skett i Frölundas ekonomi är utan tvekan en oerhörd framgång. En framgång som i sig kommer föda flera framgångar.
« Föregående · 244223