« Föregående · 1009078 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Färjestad- Frölunda kvartsfinal 4
rackham: NEjdå vi ger bara er lite poäng nu så vi inte totalt bryter ner er så ni inte vågar vara med nästa säsong.
Sv: Färjestad- Frölunda kvartsfinal 4
rackham:
Nu förstår jag inte vad du menar riktigt, experter?
Iofs Ros å Nyström ska ju vara experter så ja det kanske stämmer på dom experter du syftar på... :)
Nu förstår jag inte vad du menar riktigt, experter?
Iofs Ros å Nyström ska ju vara experter så ja det kanske stämmer på dom experter du syftar på... :)
Sv: Färjestad- Frölunda kvartsfinal 4
JBlom:
Det börjar för övrigt se lite mörkt ut för "Experterna"...
Det börjar för övrigt se lite mörkt ut för "Experterna"...
Sv: Färjestad- Frölunda kvartsfinal 4
Gidde:
Tror du på fullaste allvar jag skulle tipp mot mitt kära Frölunda??? ;)
Ville ju bara lura dig att ta fel resultat. :P
Tror du på fullaste allvar jag skulle tipp mot mitt kära Frölunda??? ;)
Ville ju bara lura dig att ta fel resultat. :P
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
Klinth: haha ja det gör det ju definitivt. Dags o hämta torsdagens biljett imorgon iaf så man har den klar med.
Sv: Färjestad- Frölunda kvartsfinal 4
Dream Team:
Ledsen, men du villade bort mig där.
Så svårt att förstå vad du avsåg när man inte ser vilket inlägg du svarade på.
Please, kan du upplysa mig om vad vi pratar om?
Ledsen, men du villade bort mig där.
Så svårt att förstå vad du avsåg när man inte ser vilket inlägg du svarade på.
Please, kan du upplysa mig om vad vi pratar om?
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
Stigsson: Jasså lagen har begärt det... kan som sagt tro det blir lättare med resor etc men kan ju inte vara smidigt vad gäller vila etc och 2 matcher på 2 dagar är segt för publiken ibland med.
Sv: Färjestad- Frölunda kvartsfinal 4
Gidde: Been there, done that. Och det var ett rent nöje, förlusten till trots.
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
Linnea:
Mörda, mörda, mörda... = )
Jag vill se Johnson smula sönder två Kaffepaket i sitt första byte.
Mörda, mörda, mörda... = )
Jag vill se Johnson smula sönder två Kaffepaket i sitt första byte.
Sv: Färjestad- Frölunda kvartsfinal 4
Gidde: Det var väl önsketänkande... ta 1-9 då, mig kvittar det bara Frölunda tippas som segrare... ;-)
Sv: Färjestad- Frölunda kvartsfinal 4
Klinth:
Men nog har väl Alisandali norpat det innan jag tippade 4-2, eller ser jag i syner?
Men nog har väl Alisandali norpat det innan jag tippade 4-2, eller ser jag i syner?
Sv: Färjestad- Frölunda kvartsfinal 4
Gidde: Inte i kvartsfinal 5. ta du gärna det nu, du verkar ju får rätt titt som tätt...
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
Linnea:
Det kan väl vara trevligt för husfridens skull att få heja på båda lagen?
Så att ha dom i olika serier kan man ju nästan se som optimalt ;-)
Det kan väl vara trevligt för husfridens skull att få heja på båda lagen?
Så att ha dom i olika serier kan man ju nästan se som optimalt ;-)
Sv: Färjestad- Frölunda kvartsfinal 4
JBlom:
--klipp--
Gidde:
Nästa match ska jag ta 4-2 bara så att du inte kan ta det din *piiip* ;)
--klipp--
Tyvärr, too late ;-)
--klipp--
Gidde:
Nästa match ska jag ta 4-2 bara så att du inte kan ta det din *piiip* ;)
--klipp--
Tyvärr, too late ;-)
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
Gidde: Nu lever du farligt Gidde. Be afraid, be very, very afraid...=)
Sv: Färjestad- Frölunda kvartsfinal 4
Klinth:
Det var ju någon annan som snodde 2-4 för böveln!! ;-)
Det var ju någon annan som snodde 2-4 för böveln!! ;-)
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
Linnea:
Nej, inte att du byter till FBK i alla fall..
BIF ligger väl närmare till hands, så kan du ju hålla på ett lag i varje serie ;-)
Nej, inte att du byter till FBK i alla fall..
BIF ligger väl närmare till hands, så kan du ju hålla på ett lag i varje serie ;-)
Sv: Färjestad- Frölunda kvartsfinal 4
Gidde: Det va la själva f-n. Nu tippar du Frölundaseger vad du gör ;-)
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
mok: Tror mig ha läst något om att man spelar två dagar direkt på varandra för att lagen har begärt att få det så när det är två matcher i rad på samma ort.
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
mok:
Möjligt, men sportsligt är det knappast rättvist. Knepigt.
Tyvärr spårar hockeyn ur mer och mer. Kommer publiken tillbaks idag?, tveksamt. De skjuter sig foten de sk hockeypamparna.
Möjligt, men sportsligt är det knappast rättvist. Knepigt.
Tyvärr spårar hockeyn ur mer och mer. Kommer publiken tillbaks idag?, tveksamt. De skjuter sig foten de sk hockeypamparna.
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
Fysisk hockey: Förstår inte anledningen med 2 matcher på 2 dagar måste vara rätt tunga ben idag och även imorgon. Kanske för att minimerande resandet och boendet borta?
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
Klinth:
Håller med dig om FBK:s powerplay. Det är så uppenbart hur vi spelar, så t o m en "soffcoach" som jag kan se mönstret.
Jag tyckte mig se trötta VF ben igår, kommer de orka ikväll eller är det FBK:s tunna trupp med skador och sjukdomar som inte pallar. Vi får se ikväll. För övrigt är det märkligt att de spelar 2 matcher på 2 dagar. Någon som vet varför?
Håller med dig om FBK:s powerplay. Det är så uppenbart hur vi spelar, så t o m en "soffcoach" som jag kan se mönstret.
Jag tyckte mig se trötta VF ben igår, kommer de orka ikväll eller är det FBK:s tunna trupp med skador och sjukdomar som inte pallar. Vi får se ikväll. För övrigt är det märkligt att de spelar 2 matcher på 2 dagar. Någon som vet varför?
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
Klinth:
Kan tänka mig det här scenariot ikväll:
FBK satsade allt igår för att kvittera till 2-2 i matcher. Utsikten att gå in i dagens match med ett 3-1 underläge var säkert motiverande.
Frölunda känner att de har FBK på gaffeln, kör slut på Karlstadborna och vinner ikväll.
Torsdagsmatchen avgör Frölunda i Borgen med paraplystödet... = )
Nå?
Kan tänka mig det här scenariot ikväll:
FBK satsade allt igår för att kvittera till 2-2 i matcher. Utsikten att gå in i dagens match med ett 3-1 underläge var säkert motiverande.
Frölunda känner att de har FBK på gaffeln, kör slut på Karlstadborna och vinner ikväll.
Torsdagsmatchen avgör Frölunda i Borgen med paraplystödet... = )
Nå?
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
mok: Tyvärr så lär det bli tuffare idag, än vad det var igår. Förhoppningsvis kan det vara så att det mindre manskapet i Färjestad kan ta ut sin rätt, men det tror jag knappast. Dessutom kan man nog skaka målisen om man trycker på rejält.
Risken finns att det redan är hatten av, men knappast utan kamp. I borgen tror jag Frölunda vinner oavsett hur det går idag, och i värsta fall blir det en sjunde och avgörande batalj i Karlstad. Då kan vad som hels hända, Färjestad har ju inte övertygat på hemmaplan, och deras vassa powerplay är söndertrasat.
Risken finns att det redan är hatten av, men knappast utan kamp. I borgen tror jag Frölunda vinner oavsett hur det går idag, och i värsta fall blir det en sjunde och avgörande batalj i Karlstad. Då kan vad som hels hända, Färjestad har ju inte övertygat på hemmaplan, och deras vassa powerplay är söndertrasat.
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
Klinth: Trodde nog båda lagen skulle vara med allerta igår men kändes ganska avslaget och kanske sparade dom krafter till idag. VF måste vinna idag för en ev 7e avgörande i Kaffeladan kan bli jobbig värre.
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
mok: Bästa chansen hade nog Frölunda igår. Nu blir det svårare, men samtidigt har Frölunda häng med bra i Löfbergs Lila och har definitivt chansen.
Matchen slutar 3-3, och i förkängningen avgör Kallio, det är på tiden att han får vara den som avgör.
Matchen slutar 3-3, och i förkängningen avgör Kallio, det är på tiden att han får vara den som avgör.
Sv: FBK - VF kvartsfinal nr 5
mok: mjaa, fbk:s "slumpmål" bjöd ju faktiskt vf på, alla 4. nya tag imorgon
FBK - VF kvartsfinal nr 5
INgen direkt höjdarmatch idag från nått av lagen. SLumpmålen avlöste varandra. Men som Freddan sade nedan så vinner inte VF imorgon så tror jag dock det är tack och hej för denna säsongen. Men vi kliver in och tar kommandot imorgon och vinner med 3-1 tjohej!
« Föregående · 1009078 · Nästa »