Frölunda HC

60365 inlägg · 3398 ämnen

Säsongen 16-17

« · 1805733 · » Till forumet


Sv: Säsongen 16-17
1-1!!! Borde varit 0-1!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
1-0 till pissdomarna!!!!!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Vinner 3:e perren med 3-0 och har konstant press men får va nöjd med en pinne efter förlorat lotteriet!!

Mile.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Oj oj oj va det flyter på nä det ser ut att bli sorti redan i kvarten! Detta håller inte!! Tacka vet ja Zlatan😜

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
0-3!! Kan bli slutspel! Kan bli!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Å där kom 0-2!! Vad är det som händer!!! Vänd nu!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Nä nu får det vara nog !!! 0-1 hemma i Borgen mot Shl:s sämsta lag efter 1:a perioden! Chefen o en av bästa kompisarna håller på Leksand så för helvete vänd nu!! Har dessutom bettat att Frölunda vinner med minst 2!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Apakatt oxå!! Bara 2 poäng mot Dif :( men matchen var jämn och Djurgårn var bra, speciellt i 2:a perren. Hv torskade igen å det var ju trevligt! Måste börja visa lite bättre spel dock!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Hade ett tag helt givit upp och satt o funderade om jag inte bara skulle skita i hockey o koncentrera mig på pl o fotboll istället o vips pang! pang! och vinst borta mot Mif! Kanske skall kolla ett tag till iallafall!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Hur man kan förlora emot ett dåligt Färjestad är för mig en gåta😩 Tur att Zlatan o Co förgyller söndagen 👍🏿👍🇬🇧
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
3-2 förlust e str !! Länge sen VF var så bra men det är ju självefaen att man inte vinner en sådan här match där man e bättre laget i samtliga perioder + förlängning!!
Får ta dom i slutspelet i stället!!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Kul att Frölunda gör en så bra match borta mot Växjö 2-2 och klart bättre, nu straffar vilket är lotteri!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Pissdålig match av Frölunda och då blir det som det blir!!! Bara bjudningar!! Måste lära sig spela enkelt ibland!! Blir inget nytt guld om man spelar så här andefattigt!! Hoppas dom e nedtränade annars fara på färde!! Bara å säga grattis!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
2 misstag 2 mål mot ett Brynäs som haft noll chanser förutom målen i 3:e perioden!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Jämt fram till Bakalas 2:a sen en lång press med 9-0 i skott till Bif men inga mål. Frölunda kommer tillbaka men någon gång kan väl Frölunda spela sarg ut!?? Icke å så får dom tryck pga egna misstag och pang!!! Mål!!! SLARVIGT OCH ONÖDIGT !!
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Tarasov: nej det är klart men det blir patetiskt om man gör det hela tiden!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:
Hojta när du träffar en supporter som anser att hans lag gynnats av domarn;)
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
1 period spelad och 1-0! Ser väl rätt ok ut men bjuder på för många chanser! Bif supportrarna
tycker domarna e kassa (som alltid) men dom missade 2 Bif utv bara under de första 2 minuterna och sen e det möjligt att VF borde haft minst en 2:a men vafan!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Väntad torsk i Växjö!! Men det måste varit domarnas fel;)

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
5 matcher för Sigalet!! Jag kommenterar inte det! Punkt slut!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Head to head möte mot ett heltaggat Örebro blev 5 poäng:) och det känns ju egentligen helt ok!! Synd bara med Sigalets tackling som tar illa, visserligen både axel och ben men han lär nog bli avstängd. Då e det skönt att ha 2 juniorer på väg hem från Kan-nada!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Segern med 3-1 mot Luleå är i underkant men vafaen Lassinanti räknas ju han oxå! Förstår Luleå att dom tyckte det var konstigt att inte Joel L inte åkte ut tidigare för samma sak, Melarth hade nog en 2:a för Holding innan han åker in o röjer där. Jämnade ut sig om Bakala fick en 2:a för att avsiktligt flyttat målburen ( inte säker på att det var så men troligen) i så fall en helt galen 2:a!!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Tack JG för 2:a perioden!! 5-18 i skott på mål och ett konstant tryck från HV och så spikar JG igen! Otroligt bra jobbat! Frölunda får inte falla ihop som dom gjorde i andra för normalt sett sätter HV ett par baljor där. 3 sköna poäng känns dock fantastiskt och så vände KHK på något märkligt sätt!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Nu var det ett tag sen jag lämnade avtryck på hockeysnack och sen sist verkar det som om att Frölundas pp har givit frukt, jag kunde väl aldrig tro efter tappet av pp spelare så kunde det aldrig bli så bra igen men det är så bra just nu!!!! Men säsongen e lång å det vänder fort men just nu myser jag som Tomten hos Tomtemor:)

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Å vi vinner igen! Även om det känns en aning olustigt. FFFFFFAAAAAAAANNNNNNNNNN att Arsenal lyckas kvittera!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Det är ju självefaen att Arsenal gör 1-1 när det är 1 minut kvar
På matchen , får hoppas att Frölunda räddar kvällen!
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Bengt: som jag sa innan! Fel på reglerna med det resultatet!! Borde ju räknas som Highstick (är ju ingen tackling) som många ggr är mycket farligare! Skit e de! hur som helst! Frölunda hade 0 matchstraff förra säsongen så att snacka om att Frölunda är medvetet fula är ju bara SD retorik!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F: I fallet Bergenheim följs bara regelboken. Se sidan 86 i pdf:en i nedanstående länk.

Att sedan DN dömer ut tre matcher plus böter är ju en bedömning som de gör. Så, bara 2+2 kan det ju aldrig bli i detta fallet.
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Jaca: ja med mig e det bra men det var en kvinna ( kände inte henne) som brann inne! Fy faen vad det brann och så snabbt det brann!! Riktigt läskigt!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:
Fy faen.. Hoppas att det ordnade sig och att allt är bra med dig och dina nära
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Troll!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Vi behöver ingen politik vi behöver Laleh😊👍😂

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Hade hört det var Skellefteås place som var tokig? Så e de kanske men jag hittade ett place till!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Jag blir så djävla trött 3 matcher för något som borde varit 2+2! Han är ansvarig för sina armar precis som han är ansvarig för sin klubba!! När en spelare får klubban i ansiktet så blir det en 2:a och om det blöder blir det en 2+2:a! Vad är skillnaden om det är oavsiktligt? Ingen!! Vi har en spelare som var mm från att bli blind och det blev inte ens en 2:a! Pinsamma djävla lotterinämnd! Avgå!!!!!!!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Faen va otäckt kände brandrök i huset och trodde det brann då öppnade jag dörren och såg en massa rök. Sprang 200 meter och såg att det brann bredvid min syster. Huset var helt övertänt och han som bor där visste inte var hans fru/tjej var! Om hon är kvar där inne är hon död!! Fy faen va livet e bräckligt! Hoppas hon var nån annan stans!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Å så gör vi mål!!!!! Johan Sundström!!!
Hur gick det till?? JG så bra ikväll! 1:a lilla bakslaget för Dahlin men vafaen han e 16 år vad kan man begära!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Oj en utv för Fbk???

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Tack Frölunda!! Hittills 1 poäng trots en otrolig hemma bedömning!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Tack Johan för räddningarna som har hållit kvar VF i matchen!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Otroligt att VF 3-3 efter så många utv! 5+match på Bergenheim tycker jag är fel eller så e det fel på regeln sen 2:an på Dahlin tycker jag e direkt felaktig då Fbk spelaren blir störd men tappar balansen av ingenting! Blir ändå svårt detta med den helt enögda bedömningen!! Må den ändras!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Snacka om att ge bort matcher!! Idiotisk utv men extrema hemmadomare!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Hade det varit fotboll så hade matchen varit slut nu! Men det är ju hockey och det är kanske därför man älskar sporten så!!! Och så målar skämtet Ryno till råga på allt!!
Tycker det är klasskillnad och att lagen e jämbördiga e ett skämt, det är Nygård som skapar 2 frilägen på egen hand + ett PP där 1-0 kommer! Hoppas på retroaktiv utdelning i nästa period!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Det är ju självefaen! Spel mot ett mål o ändå 1-0 till FBK !
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Match ikväll borta mot Fbk blir inte lätt men sist VF var där borde dom avgjort efter 1:a perioden, så samma fart som i tisdags så skall vi kunna stampa dreten ur Fbk!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:
Tycker det är rätt, satsar man pengar på att utbilda träna osv, så kommer det skyldigheter med på köpet.
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Frölunda stänger av juniorer!!! Ja vad skall man tycka om det? Att Frölunda agerar mot unga spelare som tackar nej till A-lagsspel pga att man är rädd för att inte komma in på college i USA.
Frölunda är ju ingen välgörenhetsorganisation utan en proffsklubb där man om man får skador litar på att juniorerna täcker upp! Hur skall Shl klubbarna annars göra!
Det är ju tråkigt att reglerna för college är sådana (om det nu stämmer). Jag tycker att Frölunda gör helt rätt!!!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Lias Andersson 2 mål ikväll men vad faen gör han i HV, nästa säsong spelar han i Frölunda "känner jag";)

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Mike.F:
Det är vi två om:)
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Säger bara Rasmus Dahlin!! Skall bli kul att följa honom!

Mike.F
Kommentera

Sv: Säsongen 16-17
Fantastiskt snygga tröjor Frölunda spelar med i kväll en sån skall jag bara ha!! Sean Bergenheim målar och allt ser otroligt bra ut!!! REDAN!! hade man ju inte vågat tro!

Mike. F
Kommentera

« · 1805733 · »