« Föregående · 2673124 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: HV-IKO Kval 2024
Jalapeno: Tror Oskarshamn kan sno nån match men i slutändan tror jag HV tar det. Oskarshamn förlorar på dåligt målvaktsspel och avsaknad av Karlkvist och Lodin.
4-2 i matcher till Betlehem
4-2 i matcher till Betlehem
HV-IKO Kval 2024
Jag tänker jag vispar upp en tråd för alla oss supportrar som intresserar oss i kvalet även trots våra egna lag kanske inte spelar.
Vad har ni för tips? Jag tror på HV 4-1 i matcher.
Vilka vill ni ska vinna? Jag hoppas på IKO då jag älskar deras underdog historia som de haft alla åren i SHL.
Vad har ni för tips? Jag tror på HV 4-1 i matcher.
Vilka vill ni ska vinna? Jag hoppas på IKO då jag älskar deras underdog historia som de haft alla åren i SHL.
Sv: IK Oskarshamn
Jan-Erik : Det har väl aldrig funnits några super aktiva IKO supportrar på hs och jag har förståelse att man är mindre pratglad när det går dåligt.
+ 1
Sv: IK Oskarshamn
Iko70: Humor ändå att ingen från Oskarshamn har kommenterat något sen 26 februari förra året. Bara inlägg från andra lag och svar från andra lag.
+ 1
Sv: IK Oskarshamn
Charliejfz: Humor på hög nivå hos er i IKO med presskonferens utan press/ åhörare. Vad ska ni göra för att orka få pressen till era matcher. Verkar inte som dom vill jobba en annandag jul. Se slutet av presskonferensen, Filander verkar få jobba hårt med laget och kulturen. Tyvärr men de omständigheter så är ni inte SHL-mässiga.
youtu.be/7yUTo3jJdUU?si=M-fLg95TeR3jL1Vu
youtu.be/7yUTo3jJdUU?si=M-fLg95TeR3jL1Vu
Sv: IK Oskarshamn
puffe: Mif är före i tabellen… så kanske ansluter de till HS om säsongen går bra.
+ 1
Sv: IK Oskarshamn
Charliejfz: Går rykten i Småland om att varje inlägg kostar ett öre. Miffarna däremot är inte dumsnåla, bara dumma
+ 1
Sv: IK Oskarshamn
Iko70: Ny säsong och 50 matcher kvar. Hade varit kul med mer aktivitet på Smålands lagens samt Mifs HS sidor.
Sv: IK Oskarshamn
Klåparna: lycka till i slutspelet. Ni har lika stor chans att nå SHL som Modo.
+ 1
Sv: IK Oskarshamn
Iko70: Nä, zappade runt på alla lag. Fick då syn på er "stiliga" dress kvällen till ära. Ni var inte ensamma tyvärr men er såg bedrövligast ut.
+ 1
Sv: IK Oskarshamn
Charliejfz: Gör det, jag såg att SHL tydligen kör den vänsterextrema politikveckan i veckan. Hur fan ser de ut, snacka om att smutsa ner klubbmärket haha.
+ 2
Sv: IK Oskarshamn
Hur i hela friden ser ni ut ikväll? Kolla matchstället och loggan, bland det osmakligaste jag sett!!
Sv: IK Oskarshamn
Hockeyälskaren: Oskars har gjort en imponerande säsong hittills. Fortsätter Oskars spela så bra så är laget i kvartsfinal i vår.
Sv: Timrå tog idag det första BLYTUNGA steget mot NEGATIVT Kval
Kulltorp: Vilken kväll jag hade !! Skönt att vara där och få Uppleva denna Kväll !!!😊
Som supporter man är och som du inte tror 😊😊
Som supporter man är och som du inte tror 😊😊
+ 1
Sv: Timrå tog idag det första BLYTUNGA steget mot NEGATIVT Kval
Kulltorp: Vi kanske syns på matchen var min fråga som blev obesvarad ..du jag sittplats om du vill söka upp mig på en kaffe och en dammsugare .
Sv: Timrå tog idag det första BLYTUNGA steget mot NEGATIVT Kval
{8839}: Jag tycker att du är ett troll och ljuger som ett troll.
Punkt.
Punkt.
Sv: Timrå tog idag det första BLYTUNGA steget mot NEGATIVT Kval
{8839}: Du kan väl svara mig än att vara oförskämd !
Sv: Timrå tog idag det första BLYTUNGA steget mot NEGATIVT Kval
Kulltorp: Tjena trolljägaren ..skall du gå på matchen ikväll mot Luleå ?
Jag skall dit för man har säsongskort som vanligt ..det var inte dyrt tycker jag .
Vad tycker du ?
Jag skall dit för man har säsongskort som vanligt ..det var inte dyrt tycker jag .
Vad tycker du ?
Sv: Timrå tog idag det första BLYTUNGA steget mot NEGATIVT Kval
JonteD: Detta är den s.k. Trollchatten
+ 1
Sv: Timrå tog idag det första BLYTUNGA steget mot NEGATIVT Kval
Wilhelmsson: Är detta ikos forumsida?????? Jag tror det är en svinstia för dom som inte kan förstå ishockey eller kan bete sig på andra forum!!!!! Dom flesta verkar ha ett alfabete både framåt och bakåt i kolan!! Svärta inte ner iko så här dom är värda ett bättre öde än dom hjärndöingar som skriver här inne just nu!!!!!!!!!!!!😈😈😈
+ 1
Sv: Timrå tog idag det första BLYTUNGA steget mot NEGATIVT Kval
Realisten: Jag är inte från västerbotten, det är svar nog.
Sv: Timrå tog idag det första BLYTUNGA steget mot NEGATIVT Kval
Realisten: Du behöver inte läsa det, så enkelt är det.
Jag läser alla hans inlägg, tack för att du numera använder benämningen apan när det gäller tidelagsföreningen från västerbotten :-D
Jag läser alla hans inlägg, tack för att du numera använder benämningen apan när det gäller tidelagsföreningen från västerbotten :-D
+ 1
Sv: Timrå tog idag det första BLYTUNGA steget mot NEGATIVT Kval
Wilhelmsson: Ha ha spot on, hur f*n kan man välja en apa som maskot?
Då får man skylla sig själv.
Då får man skylla sig själv.
+ 1
Sv: Timrå tog idag det första BLYTUNGA steget mot NEGATIVT Kval
Realisten: Om du hade följt Luleåforumet bättre så skulle du förstå varför Sven kallar SKE för apan.
Bilden säger allt.
Bilden säger allt.
+ 1
Sv: Timrå tog idag det första BLYTUNGA steget mot NEGATIVT Kval
Realisten: Kan vi inte hålla en god ton mot varann, vi är ju ändå gäster i Oskarhamns bok? Ta det privata privat.
« Föregående · 2673124 · Nästa »
