Juniorhockey

3180 inlägg · 143 ämnen

Junior VM - LIVE!

« · 1329062 · » Till forumet


Sv: Junior VM - LIVE!
65selander: ;o)
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Ryssarna forstsätter jävlas. Canada tar time out efter 3-3 :-)))))

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Nu börjar det hetta till. Ryssarna har stänkt in två snabba mål i början i 3:e.
3-2 till Flip-heads
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Bissett19: Får hoppas att de inte är alltför sega på lördag.
Fast på lördag är det våra backar som kommer att få jobba
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Blizzard: Gött ;)

Kul att USA inte är lika fjantiga som ryssarna var efter matchen häromdagen.

Skaplig skillnad på uppförande, usa känns 200ggr proffsigare än ryssarna, man tackar spelare och ledare i lugn tack, man tittar även sina motståndare i ögona när man tar han och tackar för match.

Jag är ingen fan av canada vanligtvis, men jag hoppas så innerligt att dom kör över ryssarna nästan lite förnedrande
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
65selander:

Ja.
Nu får vi hem våra killar skadefria.
Järnkrok och Larsson har varit bra ur en Brynäsares ögon.
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Berka: Haha härligt de! Ja du gissa rätt, grogg för hela slanten =)
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Sammanfattning detta JVM: FAIL!

Edit: rättade till ett stavfel.

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
possitivt är ju att vi lär ju inte ha samma bortfall till nhl detta år som vi hade ifjol, vilket bäddar för att vi kan ha spelare som till vardags spelar i elitserien och många kanske är väldigt givna i sina lag.
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Blizzard: Jag gör som dig käre vän, ja spillde upp en grogg ;) eller jag vet iofs. inte om du dricker grogg, men full var du iaf ;)
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Berka: Indeed!
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Sverige får inte godkännt av mig iaf. tycker halva laget underpresterar trots att man blir 4:a.

På en skala 1-5 får laget en svag 2:a,
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Blizzard: De försökte ju men måste säga att jänkarnas 4 mål var iskallt från början till slut. Bomba USA ;-)
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Berka: Ohja, inte ofta jag skrattar åt ett svenskt baklängesmål ;) Men skit samma, Timrå suger, Lander är under isen och JVM är värdelöst, alkohol däremot det är gott, hell conny!
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
65selander: Äh sämst när det gällerMotto , de är sverige de ;)

Är det bara jag som tycker att kameravalet ofta är fel, är det gruff eller annat spännande, då filmar dom med målburskameran i ryggen på målvakten tex.
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Berka: nja nu kanske det finns en chans kvar 5.42 kvar
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Blizzard: Va glad att du e full iaf. ;)
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
MarcusElving: För mycket dåliga spelare med, spelare som inte spelat på högre nivå än As, visst många är bra, men när man möter tyngre motstånd så räcker man inte till.
Sen har dom stora "stjärnorna" lander,järnkrok,eriksson,klingberg,bertilsson levererat ens i närheten av högsta nivå.. synd
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Bissett19: Erixon stod och funderade på vad han skall köpa till morsan sin istället för att trycka bort jänkaren
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Berka: full e jag och kolla bara snabbt över weben och lyckades se 3-1 målet.... HAHAHA fan asså :D

www.youtube.com/watch?v=g3va3V_J_fY
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Berka:

Det är några av dom bärande spelarna som inte levererat när det gällt som mest.
Tänker främst på Erixon,Nemeth och Lander.
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!

Berka: Det blir en 4:e plats.. Fan vad kasst!

Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Berka: och nu är det över 1-3
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Bissett19: dåligt VM av sverige hittils, sååå många som inte spelar på högsta nivå.
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
65selander:

PW är bra ikväll.
Målvakts-Micce är nog nöjd;)
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Berka: Almtuna-USA 1-2
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Vad håller sveriges jävla backar på med?? på 1-1 målet tappar en back klubban och usa kan göra mål, på 2-1 så ramlar en back och usa kan spela upp på backskott som sen går i mål.

Skärpning nu grabbar!
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
jaha, då va de här över då, jävligt dåliga straffar när dom skjuter likadant hela tiden...
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Blizzard: Alla spelare i rysslands lag utom 2 spelar i khl, det säger mer om hur många dåliga lag det finns i khl än hur bra spelarna är.
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Hmm.. bob marley - buffalo soldier som soundtrack till småkronorna, jaja okej :P
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
El Maco: Ja herregud :-)
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
TSNs syn på Sverige inför matchen mot Kanada.
Kommentera


Sv: Junior VM - LIVE!

65selander: Verkligen! Riktigt snyggt..

Brynäs A-lag har en del att lära när det gäller passningsspel ;)

Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
MarcusElving: Järnkrok igen men vilka pass de ger varandra. Rena Smörgåstårtorna
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
70 Rodrigues: Haha, håller med. Tur att det här är sista matchen i sunkarenan. Sverige byter till stora arenan efter den här matchen tyckte jag att Härenstam sa för ett tag sedan.
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
MarcusElving: Men va fan är det för ishall dom spelar i, man kan ju tro att dom är i grannkommun o i Åstorp Grizzlies ishall o lirar :-)
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!

Larsson och Wännström målskyttar, Järnkrok dominerar... Som Brynäsare är man stolt. =)

Min favoritspelare utöver Brynäsarna är utan tvekan Anton Lander, fan vad jag gillar honom.

Se till att pilla in några puckar till nu så inte Tjeckerna känner att de är med i matchen..

Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
El Maco: Tycker det är jävligt konstigt att inte Ryssarna får fram bättre, de måste ju ha en uppsjö utav licensierade spelare.
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Minns första gången jag såg Järnkrok. Det var Modocup 39 tror jag och han såg ut som en liten elitseriespelare redan då.

Jäklar vad bra han är just nu.

Det var en rolig Modo-cup förövrigt med lirare som Pääjärvi, Lander, Adam Larsson, Järnkrok, Lindberg med flera.
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
El Maco:

Underbart.
Järnkrok är helt okej ikväll;)
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
El Maco: Fasth känns som ett riktigt bra draftval av Rangers.
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!

För att konstatera det uppenbara: Fan vad bra svenska juniorer vi får fram. Det är ju helt fantastiskt att se dem spela.

Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Salle: Kom igen nu farfar! TV är så 2005!
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Salle: Jo men min sambo tycker det räcker med hockey på tv denna kväll, har viss förståelse för det.
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
spud: Ni vet om att matchen sänds på SVT1?

Redigerad kommentar

Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Mycket märkligt, har den senaste flashen, kan se allt på svtplay, men inte live sändningen.
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
spud: se till att ha senaste flash installerat så borde det inte vara några problem
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
spud: Kan ju vara något helt annat men standardsvaret är väl att du provar att uppdatera flash. Kanske är annat jox på en mac.
Kommentera

Sv: Junior VM - LIVE!
Olle Paddan: Misstänkte det, har en ny mac, och som tidigare pc användare är det en del nytt att lära. Men tack för svaret.
Kommentera

« · 1329062 · »